جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
13818 بازدید

بیوگرافی جنا اورتگا + تصاویر استایل بی نظیر بازیگر وندزدی + عکس پدر و مادر جوانش

بیوگرافی جنا اورتگا + تصاویر استایل بی نظیر بازیگر وندزدی + عکس پدر و مادر جوانش
خواندن 3 دقیقه
4.1
(141)

جنا ماری اورتگا متولد ۲۷ سپتامبر ۲۰۰۲، یک هنرپیشه اهل ایالات متحده آمریکا است. او کار خود را از کودکی شروع کرد و برای بازی در نقش جین جوان در سریال کمدی-درام سی دابلیو، جین باکره (2014-2019) به رسمیت شناخته شد. از سال 2016 تا 2018، اورتگا نقش اصلی را در سریال کانال دیزنی Stuck in the Middle داشت. او برای این نقش برنده جایزه ایماجن شد. او در فصل دوم سریال هیجان انگیز You در سال 2019 نقش الی آلوز را بازی کرد و در سال 2021 در فیلم خانوادگی Yes Day بازی کرد، هر دوی این فیلم‌ها برای نتفلیکس بودند.

اوایل زندگی جنا اورتگا

جنا ماری اورتگا، چهارمین فرزند از شش خواهر و برادر، در 27 سپتامبر 2002،  در Palm Desert، کالیفرنیا، ایالات متحده به دنیا آمد. پدر او، یک کلانتر سابق است که در دفتر دادستان منطقه کالیفرنیا کار می کند. او مکزیکی تبار است، و مادرش، که اصالتاً مکزیکی و پورتوریکویی است، به عنوان پرستار اتاق اورژانس کار می کند. مادربزرگ مادری اورتگا یک مهاجر بدون مدرک از سینالوآ، مکزیک و پدربزرگ مادری او اهل پورتوریکو بود. اورتگا در لا کوئینتا، کالیفرنیا بزرگ شد. او از شش سالگی می‌خواست بازیگر شود. مادرش سعی کرد حواس او را با فعالیت هایی از جمله فوتبال و مدرسه پرت کند. اورتگا تقریباً بازیگری را فراموش کرد تا به کارهای دیگر برسد. مادرش بعداً برای او کتاب مونولوگ خرید و ویدیویی از اجرای اورتگا نه ساله را منتشر کرد. یک مدیر بازیگران این ویدیو را تماشا کرد و مسبب ورود او به بازیگری شد!

مادر اورتگا با ماشین او را به لس آنجلس می برد تا در جلسات تست شرکت کند، سفری که گاهی تا شش ساعت رفت و برگشت و پنج روز در هفته طول می کشید. متاسفانه نقش‌های کمی برای لاتین‌ها وجود داشت و او مناسب به نظر نمی رسید. چنین تجربیاتی به عزت نفس او آسیب می رساند. برای سال اول، اورتگا که هیچ ارتباطی در صنعت فیلم نداشت، تست های بازیگری را به تبلیغات محدود کرد. او در 12 کمپین ملی، از جمله سه آگهی تبلیغاتی مک‌دونالد، حضور یافت. از دوشنبه ها تا جمعه ها، او چند روز در لس آنجلس بازیگری می کرد و برای رفتن در مدرسه به خانه بازگشت. او در مدرسه دولتی ثبت نام کرد، اما در کلاس هشتم مدرسه را رها کرد تا در پروژه های دیزنی بازی کند و پس از ایفای نقش در فیلم Stuck in the Middle (2016-2018) یک آپارتمان در لس آنجلس گرفت. در آن زمان، اورتگا در طول هفته در لس آنجلس کار می کرد و آخر هفته ها به خانه می رفت.

اورتگا می گوید که دوستان و خانواده‌اش به او حس امنیت می‌دهند و همین به او کمک می‌کند با بخش‌های چالش‌برانگیز حرفه‌اش کنار بیاید. او افزوده که خانواده‌اش باعث داشتن نگرش معقول و واقع‌بینانه به زندگی شده اند. او بر این باور است که رشد در صنعت تحت سلطه بزرگسالان او را مجبور کرد زودتر از حد معمول بالغ شود. جنا برخی اقدامات خودمراقبتی انجام می‌دهد از جمله پیلاتس. اورتگا به مدت طولانی گیاه‌خوار شده بود، اما در هنگام فیلم‌برداری ونزدی ماهی‌خوار شد.

تصاویر جنا اورتگا

تصاویر جدید جنا اورتگا را در این بخش می بینید. این تصاویر جدیدترین تصاویر منتشر شده از این بازیگر کم سن و سال و در عین حال بسیار مشهور هستند:

تصاویر پدر و مادر جنا اورتگا

 

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4.1 / 5. تعداد آرا: 141

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

Avatar photo
دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
کلاس خصوصی آنلاین زبان انگلیسی کاشت مو درج آگهی رایگان تعمیر ماکروفر ال جی توری حصاری کی کارت تعمیر تلویزیون سونی انتخابات 1403 بهترین مارک اسپرسوساز خانگی کدام است؟ رمان حل مشکل نیامدن پیامک بانکی دوربین مدار بسته ابزارهای آنلاین طراحی سایت خرید ویلا ساحلی در سرخرود کیف چرم زنانه دوره ICDL در تبریز بلیط هواپیما روگو محاسبه اسپرد در بازار فارکس قدرتمندترین افراد جهان دعای محبت فوری نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم تجارتخانه آراد برندینگ شیشه اتومبیل مجله اخبار روز استادورک قبرس شمالی نیولایف خرید و فروش شرکت خرید نهال صنوبر ترکیه شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید