جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 4 دقیقه
5
(1)

شهربازی ها، دنیایی پر از رنگ، هیجان و جادو هستند که هر ساله پذیرای میلیون ها نفر از سراسر جهان می باشند. از ترن هوایی های نفس گیر تا نمایش های موزیکال شاد، شهربازی ها برای هر سلیقه ای چیزی برای ارائه دارند.

انتخاب بهترین شهربازی دنیا کار سختی است، چرا که سلیقه افراد متفاوت است و هر شهربازی ویژگی های منحصر به فرد خود را دارد.

بهترین شهربازی های دنیا

در این مقاله به معرفی ۹ تا از محبوب ترین و پرفروش ترین شهربازی های دنیا می پردازیم که هر کدام می توانند تجربه ای به یاد ماندنی را برای شما رقم بزنند.

والت دیزنی ورلد اورلاندو، فلوریدا، آمریکا

این غول دنیای شهربازی ها، شامل چهار پارک موضوعی مجزا، دو پارک آبی و ده ها هتل و رستوران است در دیزنی ورلد می توانید با شخصیت های محبوب دیزنی دیدار کنید، سوار بر ترن هوایی های هیجان انگیز شوید و در دنیای جادویی دیزنی غرق شوید.

یونیورسال استودیوز هالیوود، کالیفرنیا، آمریکا

این شهربازی، دنیای فیلم ها و سریال های محبوب هالیوود را به واقعیت تبدیل کرده است. می توانید در دنیای جادوگری هری پاتر قدم بزنید، با مرد عنکبوتی به نبرد اشرار بروید و در دنیای فیلم های استیون اسپیلبرگ غرق شوید.

دیزنی لند توکیو، توکیو، ژاپن

این شهربازی، نسخه ژاپنی دیزنی لند اورلاندو است و با الهام از فرهنگ و افسانه های ژاپنی ساخته شده است. در دیزنی لند توکیو می توانید با شخصیت های محبوب دیزنی در لباس های سنتی ژاپنی دیدار کنید و از جاذبه های منحصر به فرد این شهربازی لذت ببرید.

فراری ورلد، ابوظبی، امارات متحده عربی

این شهربازی، بهشت ​​عاشقان سرعت و هیجان است. در فراری ورلد می توانید سوار بر سریع ترین ترن هوایی جهان شوید، در شبیه سازهای رانندگی فراری تجربه رانندگی در پیست را داشته باشید و از دیگر جاذبه های هیجان انگیز این شهربازی لذت ببرید.

اپارتمان دیزنی لند، پاریس، فرانسه

این شهربازی، نسخه اروپایی دیزنی لند اورلاندو است و در حومه شهر پاریس واقع شده است. در دیزنی لند پاریس می توانید با شخصیت های محبوب دیزنی در فضایی به سبک اروپایی دیدار کنید و از جاذبه های منحصر به فرد این شهربازی لذت ببرید.

گاردالند، ورونا، ایتالیا

این شهربازی، بزرگترین شهربازی ایتالیاست و دارای طیف وسیعی از جاذبه ها برای تمام سنین است. در گاردالند می توانید سوار بر ترن هوایی های هیجان انگیز شوید، در استخرهای موجدار شنا کنید و از تماشای نمایش های موزیکال لذت ببرید.

ایبیزا، اسپانیا

این جزیره زیبا، علاوه بر سواحل شنی و کلوپ های شبانه، دارای یک شهربازی بزرگ به نام ایبیزا نیز است. در ایبیزا می توانید سوار بر چرخ و فلک بلند این شهربازی شوید، از تماشای نمایش دلفین ها لذت ببرید و در شهربازی های آبی این مجموعه تفریح کنید.

لگولند، بیلوند، دانمارک

این شهربازی، به دنیای لگو اختصاص دارد و مکانی رؤیایی برای کودکان و بزرگسالان عاشق لگواست. در لیگولند می توانید از مدل های لگو غول پیکر دیدن کنید، سوار بر ترن هوایی های لگویی شوید و در کارگاه های ساخت لگو شرکت کنید.

اتحادیه جزیره سنتوزا، سنگاپور

این مجموعه تفریحی، شامل یک شهربازی بزرگ به نام یونیورسال استودیوز سنگاپور، یک پارک آبی و تعدادی هتل و رستوران است. در یونیورسال استودیوز سنگاپور می توانید با شخصیت های محبوب فیلم های هالیوود و بالیوود دیدار کنید، سوار بر ترن هوایی های هیجان انگیز شوید و از تماشای نمایش های موزیکال لذت ببرید.

اینها تنها تعدادی از بهترین شهربازی های دنیا بودند. شهربازی های هیجان انگیز و جادویی دیگری نیز در سراسر جهان وجود دارند که می توانند تجربه ای به یاد ماندنی را برای شما رقم بزنند.

انتخاب بهترین شهربازی برای شما، به سلیقه و علایقتان بستگی دارد. اگر به دنبال هیجان و آدرنالین هستید، شهربازی هایی مانند فراری ورلد و اورلاندو استودیوز می توانند انتخاب مناسبی برای شما باشند. اگر به دنبال تجربه ای خانوادگی هستید، دیزنی لند و لیگولند گزینه های ایده آلی هستند. و اگر به دنبال تفریحی در کنار ساحل هستید، ایبیزا می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

نکاتی برای برنامه ریزی سفر به شهربازی

  • قبل از سفر، حتما وب سایت شهربازی را بررسی کنید و از ساعات کار، قیمت بلیط و جاذبه ها مطلع شوید.
  • اگر در فصل های شلوغ سفر می کنید، بلیط های خود را به صورت آنلاین رزرو کنید تا در صف منتظر نمانید.
  • برای صرفه جویی در وقت، می توانید از کارت های چند بار ورود استفاده کنید.
  • کفش و لباس راحت بپوشید و از کلاه و عینک آفتابی استفاده کنید.
  • در طول روز آب بنوشید و از تنقلات سالم استفاده کنید.
  • از نقشه شهربازی استفاده کنید تا راحت تر بتوانید جاذبه های مورد نظرتان را پیدا کنید.
  • به قوانین و مقررات شهربازی احترام بگذارید و از پرسنل آن ها راهنمایی بخواهید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
کلاس خصوصی آنلاین زبان انگلیسی کاشت مو درج آگهی رایگان تعمیر ماکروفر ال جی توری حصاری کی کارت تعمیر تلویزیون سونی انتخابات 1403 بهترین مارک اسپرسوساز خانگی کدام است؟ رمان حل مشکل نیامدن پیامک بانکی دوربین مدار بسته ابزارهای آنلاین طراحی سایت خرید ویلا ساحلی در سرخرود کیف چرم زنانه دوره ICDL در تبریز بلیط هواپیما روگو محاسبه اسپرد در بازار فارکس قدرتمندترین افراد جهان دعای محبت فوری نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم تجارتخانه آراد برندینگ شیشه اتومبیل مجله اخبار روز استادورک قبرس شمالی نیولایف خرید و فروش شرکت خرید نهال صنوبر ترکیه شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید