جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
121 بازدید

اگه می خوای بری کره جنوبی یا با کره ای‌ها ارتباط بگیری، یاد گرفتن این ۱۰ عبارت از واجباته!

اگه می خوای بری کره جنوبی یا با کره ای‌ها ارتباط بگیری، یاد گرفتن این ۱۰ عبارت از واجباته!
خواندن 4 دقیقه
3.7
(3)

اگر دوست دارید روزی به کره جنوبی سفر کنید باید بدانید که سرگرمی ها، غذاها، طبیعت و مناظر شهری که در انتظار شما هستند حسابی هیجان زده تان خواهند کرد. اما قبل از اینکه پاسپورت خود را بردارید و به یک تعطیلات حماسی بروید، در اینجا هشت عبارت وجود دارد که پس از فرود آمدن در فرودگاه کره جنوبی به شما کمک می کند!

عبارات کابردی کره ای

عبارات و جملات زیر در تعامل شما در کره، جایی به دردتان خواهد خورد!

감사합니다
تلفظ: گام-سا-هم-نی-دا
ترجمه: ممنون
اگر به کشور دیگری سفر می کنید، لازم است گاهی از برخی آدم‌ها تشکر کنید. احترام اغلب در زبان کره ای نشان داده می شود، بنابراین بهتر است در سفر به این نسخه رسمی پایبند باشید.

죄송합니다
تلفط: جو-سونگ-هام-نی-دا
ترجمه: متاسفم
دانستن اینکه چگونه بگویی متاسفم می تواند به شما کمک کند در سفر از گیر کردن در شرایط بد خلاص شوید.

당기세요 / 미세요
تلفظ: dang-gi-se-yo / mi-se-yo
ترجمه: هل دادن و کشیدن
بله، شما می توانید به سادگی با استفاده از این دو عبارت برای باز و بسته کردن در استفاده کنید. اعتماد به نفس ناشی از دانستن این موضوع را دست کم نگیرید.

주세요
تلفظ: جو-سه یو
ترجمه: لطفاً بدهید (یا لطفاً ممکن است آن را داشته باشم)
هنگام سفارش این عبارت را بعد از نام کالا بگویید. یا اگر واژگان از ذهن‌تان فرار کرد، عکسی را در تلفن تان نشان دهید و 주세요 را اضافه کنید. این عبارت سودمند هم در فروشگاه ها و هم در کافه ها بسیار مفید است.

매워요؟
تلفظ: Mae-wo-yo؟
ترجمه: تند است؟
کره خانه بولداک (مرغ آتشی)، tteok-bok-ki (کیک برنجی در سس چیلی) و جامببونگ (سوپ نودل غذاهای دریایی تند)، در میان دیگر غذاهای تند است. اگر این لیست از غذاهای لذیذ، ذائقه شما را عصبی کرده است، یا ادویه مورد علاقه شما نیست، این عبارت را در جیب پشتی تان نگه دارید تا بتوانید قبل از خوردن غذا بپرسید.

잘 먹겠습니다
تلفظ: جال-مئوک-گت-سئوم-نی-دا
ترجمه: اشتهای خوب
ترجمه مستقیم “من خوب خواهم خورد” است. (خوب در کره واقعا این کار را خواهید کرد.) اما معنای ناملموس تر در این جمله است: “متشکرم که از وقت و انرژی خود برای پختن غذا برای من استفاده کردید، با سپاسگزاری از آن قدردانی خواهم کرد.” به طور کلی، این عبارت هنگام غذا خوردن با یک گروه به عنوان  قدردانی استفاده می شود، اما می توانید آن را به شخصی که غذای شما را پخته است یا کسی که برای شما غذا می خرد نیز بگویید.

어떤 케이팝 그룹을 가장 좋아해요؟
تلفظ: Eotteon keipap geurub-eul gajang joahaeyo?
ترجمه: کدام گروه KPOP را بیشتر دوست دارید؟
شاید صنعت سرگرمی پربار کره الهام بخش شما برای بازدید از این کشور باشد. یا شاید فقط در موقعیتی هستید که باید صحبت های کوچکی انجام دهید – اما هیچ سرنخی از نحوه شروع آن ندارید. در هر صورت، پرسیدن در مورد KPOP معمولا راه خوبی برای شروع است. این صنعت حدود 5 میلیارد به اقتصاد کره کمک کرده است، بنابراین برای بسیاری موضوع آسان است. شاید حتی توصیه های غیرمنتظره موسیقی دریافت کنید! طرفدار KPOP بودن حتی می تواند در درس های زبان به شما کمک کند.

대박
تلفظ: دائه باک
ترجمه: عالی، باحال، شگفت انگیز
روشی عامیانه برای بیان شادی و هیجان! این کلمه همچنین دارای عناصر شگفتی غیرمنتظره است. بنابراین، آن را برای لحظاتی ذخیره کنید که شگفتی و شادی شما فوران می کند و نمی توانید شانس خوب خود را باور کنید.

چند عبارت کره ای را برای سفر خود آماده کنید!

استفاده از مهارت‌های جدید کره‌ای شما می‌تواند ترسناک باشد، اما واقعا نیست! به آرامی چند عبارت را در تعاملات خود وارد کنید و از ایجاد ارتباطات جدید در طول مسیر لذت ببرید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.7 / 5. تعداد آرا: 3

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
کلاس خصوصی آنلاین زبان انگلیسی کاشت مو درج آگهی رایگان تعمیر ماکروفر ال جی توری حصاری کی کارت تعمیر تلویزیون سونی انتخابات 1403 بهترین مارک اسپرسوساز خانگی کدام است؟ رمان حل مشکل نیامدن پیامک بانکی دوربین مدار بسته ابزارهای آنلاین طراحی سایت خرید ویلا ساحلی در سرخرود کیف چرم زنانه دوره ICDL در تبریز بلیط هواپیما روگو محاسبه اسپرد در بازار فارکس قدرتمندترین افراد جهان دعای محبت فوری نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم تجارتخانه آراد برندینگ شیشه اتومبیل مجله اخبار روز استادورک قبرس شمالی نیولایف خرید و فروش شرکت خرید نهال صنوبر ترکیه شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید