جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
147 بازدید

استایل شیک و تابستونی سمیرا حسن پور و نیکی مظفری در نمایش مرگ با طعم نسکافه!

استایل شیک و تابستونی سمیرا حسن پور و نیکی مظفری در نمایش مرگ با طعم نسکافه!
خواندن 2 دقیقه
1
(1)

اخیرا تصاویری از سمیرا حسن پور و نیکی مظفری در فضای مجازی وایرال شده که با هم می بینیم. در ادامه بیوگرافی کوتاهی از نیکی مظفری و سمیرا حسن پور خواهید دید.

بیوگرافی سمیرا حسن پور

سمیرا حسن پور متولد ۱۶ آذر ۱۳۶۳ در تهران است. پدر سمیرا مجسمه‌ساز و مادرش خانه‌دار است. او دو برادر بزرگتر از خود دارد که یکی از آن‌ها مهندس عمران و دیگری مهندس برق است. سمیرا حسن‌پور در سنین دبیرستان به هنر علاقه‌مند شد. او بازیگری را از دانشکده و با تشویق استادش، بهرام بیضایی آغاز کرد. سمیرا در رشته نمایش تحصیل کرده و لیسانس خود را از دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک گرفت.

سمیرا حسن‌پور در سال ۱۳۸۵، برای اولین بار در نمایش مجلس شبیه، در ذکر مصایب استاد نوید ماکان و همسرش مهندس رخشید فرزین به کارگردانی بیضایی، روی صحنه تئاتر رفت. او در تلویزیون نیز فعالیت خوبی داشت و در سریال چاردیواری و پایتخت سیروس مقدم، سریال شاید برای شما هم اتفاق بیفتد و تله فیلم‌های آوا و مردان نمکی حضور یافت. حضور در پایتخت باعث شد بیش از پیش شهرت بیابد.

بیوگرافی نیکی مظفری

نیکی مظفری در تاریخ 28 شهریور ماه 1366 در تهرانبه دنیا آمده است. او دختر مجید مظفری بازیگر پیشکسوت کشورمان است. نیکی مدرک کاردانی معماري از لندن دارد!

نیکی مظفری در دبیرستان در رشته تجربی تحصیل کرده با این هدف که داروساز شود  ولی سر از معماري آن هم در لندن درآورده است و حالا مدرک کاردانی معماري دارد. نیکی مظفری دو سال در کلاس هاي بازیگری مرحوم حمید سمندریان شرکت کرده و تجربه بازیگری هم دارد. نیکی علاوه بر بازیگری و معماري در رشته طراحی صحنه و لباس هم فعالیت دارد و در بسياري از پروژه ها در پشت صحنه به عنوان برنامه ريز و مدیر تولید و … حضور داشته است. نیکی مظفری تنها فرزند مجید مظفری است و سال‌هاست مادرش را از دست داده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 1 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

Avatar photo
دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
تعمیر لباسشویی بوش در تهران تعمیر گیربکس تیگو 5 سایت لوازم آرایشی ارزان پرستار بچه کلاس خصوصی آنلاین زبان انگلیسی کاشت مو درج آگهی رایگان تعمیر ماکروفر ال جی توری حصاری کی کارت تعمیر تلویزیون سونی انتخابات 1403 بهترین مارک اسپرسوساز خانگی کدام است؟ رمان محاسبه اسپرد در بازار فارکس دعای محبت فوری نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم تجارتخانه آراد برندینگ شیشه اتومبیل مجله اخبار روز استادورک قبرس شمالی نیولایف خرید و فروش شرکت خرید نهال صنوبر ترکیه شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید