جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
386 بازدید

استایل خاص و لاکچری مینا مختاری همسر جذاب بهرام رادان، چه عینک شیکی داره

استایل خاص و لاکچری مینا مختاری همسر جذاب بهرام رادان، چه عینک شیکی داره
خواندن 1 دقیقه
4.5
(2)

مینا مختاری، طراح لباس و صاحب مزونی به نام میمو است که در آن مانتوهای طراحی‌شده توسط خودش را به فروش می‌رساند. اطلاعات زیادی درباره زندگی خصوصی مینا مختاری در دسترس نیست. بهرام رادان، بازیگر معروف و محبوب ایرانی، با خانم مینا مختاری ازدواج کرده است.

ماجرای ارتباط بهرام رادان و مینا مختاری اولین بار در سال ۹۸ به دلیل دیده شدن آن‌ها در مسافرت‌های متعدد کنار هم، در فضای مجازی منتشر شد. همچنین، عکس‌های بسیاری از این دو نفر در اینستاگرام با لوکیشن‌های مشابه اما زوایای متفاوت، شایعات رابطه آن‌ها را برای اهالی رسانه تأیید می‌کرد. در نهایت، در سیزده‌بدر سال ۱۴۰۱، بهرام رادان و مینا مختاری با انتشار ویدئویی مشترک در صفحات شخصی خود این خبر را تأیید کردند.

مینا مختاری پس از پایان دوران دبیرستان، در کلاس‌های رشته‌های مختلف شرکت کرد تا علاقه واقعی خود را پیدا کند. سرانجام، فعالیت خود را در زمینه مد و فشن آغاز کرد. او اکنون برند خودش به نام میمو (Memo) را دارد که در آن انواع مانتوهای طراحی‌شده توسط خودش را به فروش می‌رساند.

علایق مینا مختاری شامل رستوران‌گردی، مطالعه، مسافرت، عکاسی و پیگیری اخبار مد است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4.5 / 5. تعداد آرا: 2

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

Avatar photo
دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
تعمیر لباسشویی بوش در تهران تعمیر گیربکس تیگو 5 سایت لوازم آرایشی ارزان پرستار بچه کلاس خصوصی آنلاین زبان انگلیسی کاشت مو درج آگهی رایگان تعمیر ماکروفر ال جی توری حصاری کی کارت تعمیر تلویزیون سونی انتخابات 1403 بهترین مارک اسپرسوساز خانگی کدام است؟ رمان محاسبه اسپرد در بازار فارکس دعای محبت فوری نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم تجارتخانه آراد برندینگ شیشه اتومبیل مجله اخبار روز استادورک قبرس شمالی نیولایف خرید و فروش شرکت خرید نهال صنوبر ترکیه شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید