جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
4883 بازدید

داستان سریال در انتهای شب، سریال جدید پارسا پیروزفر + بازیگران

داستان سریال در انتهای شب، سریال جدید پارسا پیروزفر + بازیگران
خواندن 2 دقیقه
2.8
(16)

در نهایت و پس از انتظار طولانی دیروز، سوم خرداد ماه ۱۴۰۳ پخش سریال در انتهای شب با حضور پارسا پیروزفر آغاز شد و شاهد اولین قسمت از این سریال بودیم. سریال در انتهای شب به کارگردانی آیدا پناهنده ساخته شده است و شروع آن به اندازه کافی جذاب بود. در این مطلب با داستان سریال در انتهای شب و بازیگران آن همراه ما باشید.

سریال در انتهای شب، جدیدترین سریال پارسا پیروزفر

این سرایل ژانر عاشقانه‌ و پلیسی دارد و برای شبکه نمایش خانگی و به تهیه‌کنندگی محمد یمینی تولید شده است. فیلمنامه این سریال نیز به قلم آیدا پناهنده و ارسلان امیری بوده است. در صورتی که از علاقه‌مندان مجموعه های عاشقانه‌- پلیسی ساخت ایرانی هستید، می‌توانید سریال در انتهای شب را در فیلم نت دنبال کنید.

بازیگران سریال در انتهای شب

پارسا پیروزفر، هدی زین‌العابدین و مهسا کرامتی از بازیگران مشهور و صد البته محبوب سریال در انتهای شب هستند. در این سریال رضا بهبودی، ژیلا آل احمد، شیرین آقاکاشی و علیرضا آقاخانی نیز به ایفای نقش خواهند پرداخت. البته بازیگر خردسال در انتهای شب نیز در نقش خود خوش درخشیده است.

خلاصه داستان سریال در انتهای شب

در خلاصه داستان سریال در انتهای شب اینطور آمده است: «زن و مردی جوان به ظاهر زندگی آرامی دارند؛ اما با یک اتفاقی ناگهانی (گم شدن مرد جوان به مدت یکی دو روز)، آرامش زندگی‌شان به هم می‌ریزد. آنها برای نجات از این وضعیت به هم ریخته تلاش می‌کنند، اما به نظر می رسد که موضوع به همین سادگی نیست. زن (هدی زین العابدین) و مرد (پارسا پیروزفر) برای رسیدن به آرامش دوباره و حل مشکلات سراغ راهکارهایی می‌روند که نه تنها مشکل را رفع نمی‌کنند بلکه مشکلاتی تازه به وجود می آورند …»

کارگردان سریال در انتهای شب

چنان چه گفتیم آیدا پناهنده کارگردانی سریال در انتهای شب را بر عهده داشته است. این کراگردان جوان که در هفدهم شهریور ماه سال ۱۳۵۸در تهران به دنیا آمده است، مدرک کارشناسی در رشته سینما (گرایش فیلم‌برداری) و کارشناسی ارشد در رشته سینما از دانشکده سینما و تئاتر دانشگاه هنر تهران دارد.

اولین اثر بلند سینمایی آیدا پناهنده ناهید است که در بخش «نوعی نگاه» شصت و هشتمین جشنواره کن نمایش داده شد و جایزه «آینده نویدبخش» را از آن خود کرد. آیدا همچنین توانست یکی از سه فیلمساز زن جوانی باشد که در سال ۲۰۱۶ جایزه‌ی Women In Motion را از جشنواره فیلم کن ۲۰۱۶ دریافت کرده اند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 2.8 / 5. تعداد آرا: 16

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
سایت لوازم آرایشی ارزان پرستار بچه کلاس خصوصی آنلاین زبان انگلیسی کاشت مو درج آگهی رایگان تعمیر ماکروفر ال جی توری حصاری کی کارت تعمیر تلویزیون سونی انتخابات 1403 بهترین مارک اسپرسوساز خانگی کدام است؟ رمان حل مشکل نیامدن پیامک بانکی دوربین مدار بسته ابزارهای آنلاین طراحی سایت خرید ویلا ساحلی در سرخرود کیف چرم زنانه دوره ICDL در تبریز بلیط هواپیما روگو محاسبه اسپرد در بازار فارکس قدرتمندترین افراد جهان دعای محبت فوری نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم تجارتخانه آراد برندینگ شیشه اتومبیل مجله اخبار روز استادورک قبرس شمالی نیولایف خرید و فروش شرکت خرید نهال صنوبر ترکیه شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید