جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 3 دقیقه
4.4
(7)

مکالی کالکین، بازیگر تنها در خانه وقتی 10 ساله بود با پادشاه پاپ، مایکل جکسون، ملاقات کرد. برندا سونگ، نامزد ستاره فیلم تنها در خانه، مکالی کالکین، با پست شیرینی که در 4 آوریل در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شد، تولد 26 سالگی پاریس جکسون دختر مایکل جکسون را تبریک گفت.

ستاره سابق کانال دیزنی نوشت: «تولدت مبارک. دلم برای تو و ماجراهای پاریسی ما تنگ شده است. خیلی دوستت دارم!» گفته می شود که نامزد سونگ یعنی بازیگر تنها در خانه پدرخوانده دختر مایکل جکسون، پاریس است. گفته می شود که کالکین، 43 ساله، و پادشاه فقید پاپ، که در سال 2009 پس از ایست قلبی در سن 50 سالگی درگذشت، رابطه نزدیکی داشتند.

مکالی کالکین چند ساله بود که با مایکل جکسون دوست شد؟

به گزارش پیپل، کالکین تنها 10 سال داشت که برای اولین بار با مایکل جکسون 32 ساله در آن زمان آشنا شد. مایکل پس از تماشای بازی او در فیلم تنها در خانه در سال 1990 به او نزدیک شد. آنها به طور حضوری زمانی که کالکین در فیلم The Nutcracker در شهر نیویورک اجرا می کرد ملاقات کردند.

زمان زیادی نگذشته بود که کالکین شروع به بازدید از مزرعه نورلند مایکل جکسون کرد، جایی که حتی شب را هم می ماند. ایندیپندنت می نویسد، این ملک 2700 هکتاری مانند یک شهربازی خصوصی بود که دارای قطار برقی، چرخ و فلک، باغ وحش و بسیاری موارد دیگر بود.

آیا مکالی کالکین پدرخوانده فرزندان مایکل جکسون است؟

ایندیپندنت می نویسد: بله، کالکین پدرخوانده همه بچه های مایکل جکسون است – پاریس، پرنس و بلانکت (معروف به بیگی). کالکین در پادکست WTF به مارک مارون گفت که از دختر مایکل بسیار محافظت می کند. او گفت: «بهتون هشدار می دم، خیلی حواسم بهش جمعه، بنابراین مراقب باشین. خوب من آدم راحتی هستم اما در مورد پاریس باید بگم که خیلی برام عزیزه!»

مکالی کالکین در مورد مایکل جکسون چه گفته است؟

بازیگر تنها در خانه پدرخوانده فرزندان مایکل جکسون

علیرغم اتهامات متعدد سوء استفاده جنسی از کودکان علیه جکسون، کالکین همچنان اصرار دارد که ستاره پاپ هرگز هیچ خطایی در مورد او نکرده است: “من هرگز چیز بدی از مایکل ندیدم. او هرگز خطایی انجام نداد.»

در مصاحبه ای در سال 2018 در WTF با پادکست مارک مارون، او درباره میزان صمیمیت خود با خواننده فقید صحبت کرد: “او بهترین دوست من بود. مایکل از نظر عاطفی جوان بود… او از جوانی من لذت می برد. او دوست داشت با من بچه باشد. هیچ وقت رفتارش برایم عجیب نبود. هیچ وقت احساس ناراحتی نکردم. او دقیقاً همین طور بود.»

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4.4 / 5. تعداد آرا: 7

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان