جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1022 بازدید

طرح ناخن فومبره ترندترین طرح تابستون ۲۰۲۴ (بهترین‌ و شیک‌ترین‌هاش رو اینجا ببین)

طرح ناخن فومبره ترندترین طرح تابستون ۲۰۲۴ (بهترین‌ و شیک‌ترین‌هاش رو اینجا ببین)
خواندن 1 دقیقه
4.7
(3)

هر زمان که هریت وستمورلند، طراح ناخن مشهور، مانیکور جدیدی را در اینستاگرام منتشر می‌کند، باید همه حواس‌مان را جمع کنیم چرا که قطعا یکی از زیباترین و بهترین طرح‌ها را ارائه داده است! اما آخرین طراحی او چیست؟ طرح ناخن فومبره، که ترکیبی از دو مورد از محبوب ترین ترندهای ناخن سال 2024 تا به امروز هستند: فرنچ و امبره.

وستمورلند می‌گوید: «من همیشه طرح ناخن آمبره را دوست داشتم، اما گاهی اوقات خیلی بین مشتریانم محبوب نیست، بنابراین یک نسخه ظریف‌تر و جذاب‌تر ایجاد کردم: طرح ناخن فومبره. “من بهترین تکه های هر دو مانیکور را برداشتم و آنها را با هم ترکیب کردم.”

وست مورلند می‌گوید این مانیکور هیبریدی بسیار جذاب است. “خیلی درخشان و براق است. به دلیل ترکیب رنگ ها، نور را جذب می کند و این انعکاس فوق العاده براق را ایجاد می کند، چیزی که مشتریان من آن را دوست دارند.

او فکر می‌کند که فومبره در تابستان امسال بسیار ترند خواهد بود، زیرا از کمی رنگ استفاده می‌کند در حالی که هنوز ظریف و شفاف است و به شما امکان می‌دهد تا بستر طبیعی ناخن را ببینید. تصاویری از این طرح را اینجا می‌بینیم:

طرح ناخن فومبره

 

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4.7 / 5. تعداد آرا: 3

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

Avatar photo
دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
سایت لوازم آرایشی ارزان پرستار بچه کلاس خصوصی آنلاین زبان انگلیسی کاشت مو درج آگهی رایگان تعمیر ماکروفر ال جی توری حصاری کی کارت تعمیر تلویزیون سونی انتخابات 1403 بهترین مارک اسپرسوساز خانگی کدام است؟ رمان حل مشکل نیامدن پیامک بانکی دوربین مدار بسته ابزارهای آنلاین طراحی سایت خرید ویلا ساحلی در سرخرود کیف چرم زنانه دوره ICDL در تبریز بلیط هواپیما روگو محاسبه اسپرد در بازار فارکس قدرتمندترین افراد جهان دعای محبت فوری نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم تجارتخانه آراد برندینگ شیشه اتومبیل مجله اخبار روز استادورک قبرس شمالی نیولایف خرید و فروش شرکت خرید نهال صنوبر ترکیه شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید