جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
344 بازدید

۱۵ حقیقت خواندنی در مورد پرنسس های دیزنی که احتمالا نمی‌دانید!

۱۵ حقیقت خواندنی در مورد پرنسس های دیزنی که احتمالا نمی‌دانید!
خواندن 5 دقیقه
2.4
(10)

چه کسی است که دیزنی و دنیای پر از پرنسس و پرنسس‌هایش را نشناسد! همه ما در کودکی و بزرگسالی انیمیشن های دیزنی را دیده و لذت برده ایم. پرنسس های دیزنی هر کدام دنیای خاص خود را دارند و زندگی به گونه ای سخت یا دشوار برای‌شان سپری شده است. احتمالا چیزهایی زیادی وجود دارد که در مورد پرنسس‌ها بدانید. در مقابل چیزهایی هم وجود دارد که تا به حال نشنیده اید! مثل ۱۵ حقیقت خواندنی که در این نوشتار خواهید دید!

۱۵ حقیقت خواندنی از پرنسس های دیزنی

حقایق زیر را بخوانید و بعد برای‌مان بنویسید که کدام یک را می دانستید و کدام برای‌تان جدید است!

1. در حالی که شاهزاده خانم های زیادی در فیلم های دیزنی وجود دارد، خود دیزنی فقط برخی از آنها را به طور رسمی پرنسس دیزنی می شناسد. این پرنسس ها عبارتند از: سفید برفی، مولان، آرورا، بل، تیانا، راپونزل، آریل، سیندرلا، یاسمین، پوکاهونتاس، و مریدا.

2. والت دیزنی ادامه ای برای سفید برفی به نام Snow White Returns برنامه ریزی کرد، اما متأسفانه هرگز به تولید نرسید. تصور کنید چقدر عالی بود که سفید برفی برگردد و ملکه شیطانی نشان دهد که رئیس کیست، بدون نیاز به مخفی شدن در جنگل و انتظار برای کسی که او را نجات دهد!

3. پوکاهونتاس تنها شاهزاده خانمی است که بر اساس یک شخص واقعی ساخته شده است (پوکاهونتاس واقعی در اواخر دهه 1500 متولد شد!).

4. هنگامی که پری دریایی کوچک در سال 1989 اکران شد، آریل اولین شاهزاده خانم دیزنی در 30 سال گذشته شد. آخرین شاهزاده خانم قبل از آن Aurora از زیبای خفته بود که در سال 1959 منتشر شد. زمان آن رسیده بود که یک شاهزاده خانم جسور و سرخوش متولد شود!

5. بیانسه می توانست صداپیشگی نقش تیانا در شاهزاده خانم و قورباغه را بر عهده بگیرد، اما از تست بازیگری امتناع کرد و این نقش را به همبازی خود در Dreamgirls، آنیکا نونی رز باخت.

6. پوکاهونتاس در واقع اولین شاهزاده بومی آمریکایی در یک فیلم دیزنی نبود. اگرچه او تنها کسی است که در ترکیب رسمی پرنسس های دیزنی حضور دارد، تایگر لیلی از پیتر پن در واقع اولین نفر بود.

7. پرنسس آرورا از زیبای خفته کمترین دیالوگ را در میان پرنسس های دیزنی دارد. احتمالاً به این دلیل که او بیشتر وقت خود را در خواب می گذراند!

8. مولان تنها شخصیت در صف رسمی پرنسس دیزنی است که در واقع یک شاهزاده خانم واقعی نیست. همه ی پرنسس‌ها به طور مادرزادی پرنسس هستند یا شاهزاده های متاهل هستند، اما مولان آنقدر بدجنس بود که باید استثنا می شد!

9. آدریانا کازلوتی، بازیگری که صداپیشگی سفید برفی را بر عهده داشت، در سال 1937 تنها 20 دلار در روز دستمزد می گرفت که در حال حاضر زیاد به نظر نمی رسد، اما در آن زمان، حقوق نسبتاً مناسبی بود. در سال 1994، او اولین زنی بود که در بخش صدا به عنوان “افسانه دیزنی” انتخاب شد.

10. احتمالاً زیبا بودن لباس بل را به خاطر دارید، اما شاید نفهمیده باشید که او تنها فردی در شهر خود است که در کارتون دیو و دلبر آبی پوشیده است، که نشان می دهد او یک خارجی است. وقتی او با دیو ملاقات می کند، او نیز آبی پوشیده است. آبی نیز در این فیلم نماد خوبی بود. از طرف دیگر گاستون قرمز می پوشد تا نشان دهد که او مرد بدی است. بدون نگاه کردن به رنگ هایی که همه می پوشند، دیگر هرگز دیو و دلبر را تماشا نخواهید کرد!

11. لحظه ~جادویی~ که لباس سیندرلا از نخ های خدمتکار خانه اش به یک لباس مجلسی زیبا تبدیل شد، قسمت مورد علاقه والت دیزنی بود. واقعا کی میتونه باهاش بحث کنه؟

12. برخی از افرادی که از نزدیک با والت دیزنی کار می کردند می گویند که سیندرلا شاهزاده خانم مورد علاقه او بوده است.

13. در اصل، علاءالدین قرار بود بسیار کثیف تر به نظر برسد. اما پس از طراحی شخصیت یاسمین، تهیه کنندگان از هنرمندان خواستند علاءالدین را کمی تمیزتر طراحی کنند. آنها احساس می کردند که کنار هم بود آنها روی صفحه قانع کننده نخواهد بود، زیرا یاسمین خیلی بی عیب و نقص بود!

14. اگر شاهزاده خانم های دیزنی وجود داشتند، ممکن بود کاملاً به دبیرستان شما می رفتند، زیرا معلوم شده که همه آنها نوجوان هستند! سفید برفی تنها 14 سال سن دارد یعنی جوان ترین پرنسس. یاسمین که قرار است 15 سال داشته باشد، دومین پرنسس جوان است. سیندرلا و تیانا بزرگ‌ترین هستند که هر دو 19 سال سن دارند.

15. سیندرلا اولین شاهزاده خانمی بود که از تبار سلطنتی نبود، با این حال او یکی از پر زرق و برق ترین ها بود!

کلام پایانی

این هم از حقایق خواندنی در مورد پرنسس های دیزنی! آیا حقایق جالب دیگری در مورد پرنسس های دیزنی می دانید که ما در این نوشتار قید نکرده ایم؟ در بخش نظرات برای مان بنویسید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 2.4 / 5. تعداد آرا: 10

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

Avatar photo
دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
کلاس خصوصی آنلاین زبان انگلیسی کاشت مو درج آگهی رایگان تعمیر ماکروفر ال جی توری حصاری کی کارت تعمیر تلویزیون سونی انتخابات 1403 بهترین مارک اسپرسوساز خانگی کدام است؟ رمان حل مشکل نیامدن پیامک بانکی دوربین مدار بسته ابزارهای آنلاین طراحی سایت خرید ویلا ساحلی در سرخرود کیف چرم زنانه دوره ICDL در تبریز بلیط هواپیما روگو محاسبه اسپرد در بازار فارکس قدرتمندترین افراد جهان دعای محبت فوری نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم تجارتخانه آراد برندینگ شیشه اتومبیل مجله اخبار روز استادورک قبرس شمالی نیولایف خرید و فروش شرکت خرید نهال صنوبر ترکیه شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید