جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
22448 بازدید

20 مدل پیراهن مجلسی حریر شیشه ای با طرح و رنگ متفاوت و فوق العاده شیک

20 مدل پیراهن مجلسی حریر شیشه ای با طرح و رنگ متفاوت و فوق العاده شیک
خواندن 2 دقیقه
4.1
(129)

اگر از طرح، رنگ و پارچه های لباس های مجلسی که همیشه در فروشگاه ها دیده اید و بارها مجبور شده اید از بین آن ها یکی را انتخاب کنید، خسته شده اید. می توانید به این 20 مدل پیراهن مجلسی حریر شیشه ای نگاه کنید زیرا علاوه بر خنک و سبک بودن این پارچه، رنگ و طرح های کار گرفته شده در دوخت آن ها نیز فوق العاده شیک، خاص و جدید است. حتی نمی توانید تصور کنید این پارچه ها چه ترکیب فوق العاده ای در رنگ‌ها دارد یا با چه طرح خاصی دوخته شده است. اما خوب وقتی به تصاویر نگاه کنید به حرف ما پی خواهید برد.

انواع مدل پیراهن مجلسی حریر شیشه ای را می توانید به راحتی بدوزید یا بخرید. زیرا این نوع پارچه همانطور که گفتیم علاوه بر زیبایی ظاهری، موقع پوشیدن ظاهر شما را لاکچری و شیک نشان می دهد و حتی برای آن هایی که اضافه وزن دارند هم مناسب است، زیرا نازکی آن باعث می شود زیاد چاق به نظر نرسید و حتی اگر چند لایه هم باشد، همچنان جذاب و لاغر دیده خواهید شد.

مطمئنم وقتی به تصاویر نگاه کنید، از جذابیت پارچه، طرح و رنگ آن ها لذت خواهید برد. چه بسا بخواهید از این مدل پیراهن مجلسی حریر شیشه ای به جای یکی، چند دست بخرید!

مدل لباس مجلسی حریر شیشه ای

خوب بیایید با هم به تصاویر این مدل پیراهن های مجلسی حریر شیشه ای نگاه کنیم تا شما بتوانید یکی را از بین آن ها انتخاب کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4.1 / 5. تعداد آرا: 129

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

Avatar photo
دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
کی کارت تعمیر تلویزیون سونی انتخابات 1403 بهترین مارک اسپرسوساز خانگی کدام است؟ رمان حل مشکل نیامدن پیامک بانکی دوربین مدار بسته ابزارهای آنلاین طراحی سایت خرید ویلا ساحلی در سرخرود کیف چرم زنانه دوره ICDL در تبریز بلیط هواپیما روگو محاسبه اسپرد در بازار فارکس قدرتمندترین افراد جهان دعای محبت فوری کمپ ترک اعتیاد تهران میز جلو مبلی مدرن خرید بهترین کف کاذب نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم تجارتخانه آراد برندینگ شیشه اتومبیل مجله اخبار روز استادورک قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید درج آگهی رایگان