جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
50135 بازدید

20 مدل بلوز حریر ساده و شیک (دیگه مثل دخترای فامیل لباس نپوش)

20 مدل بلوز حریر ساده و شیک (دیگه مثل دخترای فامیل لباس نپوش)
خواندن 2 دقیقه
3.3
(194)

با توجه به گرم شدن هوا باید به فکر لباس های نازک، خنک و سبک باشید تا در طول گرما از تعریق زیاد در امان بمانید. انتخاب این نوع پارچه نیز کار آسانی نیست زیرا کمتر پیش می آید که یک نوع پارچه چنین بافت و ویژگی داشته باشد. به همین دلیل ما فکر کردیم این نوع پارچه و مدل لباس را به شما معرفی کنیم تا مجبور نباشید ساعت ها پاساژها را بگردید تا لباسی با این ویژگی ها بخرید. بله! ما به شما مدل بلوز حریر ساده و شیک را پیشنهاد می کنیم که می توانید هم در طول روز و هم در مراسم ها و مجالس های رسمی آن را با انواع شلوار و دامن ها ست کنید. در واقع پوشیدن و ست کردن بلوز حریر با شلوار و دامن و همچنین اکسسوری ها می تواند استایل متفاوت و لاکچری خلق کند.

حریر پارچه ای نازک، سبک و خنک است که بافت لطیف و نرمی نیز دارد. به همین دلیل بهترین گزینه برای فصل گرما محسوب می شود. اگر فردی هستید که خیلی زود گرم تان می شود و عرق می کنید، بهتر است همیشه از مدل بلوز حریر مجلسی با طرح گلدار یا ساده استفاده کنید. آن وقت دیگر هرگز احساس گرما نخواهید کرد. ما در این مطلب همچنین بهترین مدل بلوز حریر ساده و گلدار را گلچین کرده ایم که تا به حال هیچ کجا نظیرش را ندیده اید. پس به تصاویر نگاه کنید تا طرح مورد علاقه تان را پیدا کنید.

مدل بلوز حریر ساده و شیک

حالا بیایید با هم به تصاویر مدل های بلوز حریر مجلسی ساده نگاهی بیاندازیم:

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.3 / 5. تعداد آرا: 194

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

Avatar photo
دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
درج آگهی رایگان تعمیر ماکروفر ال جی توری حصاری کی کارت تعمیر تلویزیون سونی انتخابات 1403 بهترین مارک اسپرسوساز خانگی کدام است؟ رمان حل مشکل نیامدن پیامک بانکی دوربین مدار بسته ابزارهای آنلاین طراحی سایت خرید ویلا ساحلی در سرخرود کیف چرم زنانه دوره ICDL در تبریز بلیط هواپیما روگو محاسبه اسپرد در بازار فارکس قدرتمندترین افراد جهان دعای محبت فوری نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم تجارتخانه آراد برندینگ شیشه اتومبیل مجله اخبار روز استادورک قبرس شمالی نیولایف خرید و فروش شرکت خرید نهال صنوبر ترکیه شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید