جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
442 بازدید

استایل خیابانی جنیفر لوپز؛ دخترا ببینید و ایده بگیرید!

استایل خیابانی جنیفر لوپز؛ دخترا ببینید و ایده بگیرید!
خواندن 2 دقیقه
3.8
(5)

جنیفر لوپز عاشق عاشق استایل کردن لباس‌های متفاوت است و در واقع کار خوبی هم می‌کند!‌ هر چه که می‌پوشد به تنش چنان می‌نشیند که انگار از اول لباس برای او طراحی و دوخته شده است. او این خوش استایلی را مدیون اندام زیبایی است که برای رسیدن به آن تلاش زیادی به خرج داده است. و امروز، لوپز بازگشت کفش های کتانی حجیم را با استایل کلاسیک  خود ترکیب می کند.

جی لو روز سه‌شنبه، 16 آوریل، با لباس‌های اسپورت سبز رنگ، برای تمرین از منزل خارج شد. این ظاهر شامل لگ سبز ارتشی و بادگیر کوتاه و پف کرده بود، همراه با عینک آفتابی بزرگ گوچی با لنزهای سبز جنگلی گرادیان. سایر لوازم جانبی شامل گوشواره های حلقه ای طلایی کلاسیک و – چه چیز دیگری؟ – کیف فوق العاده اش از برند هرمس بود. اما تکه‌های اصلی استایل خیابانی جنیفر لوپز کفش‌های کتانی سفید درشت با کفی بالدار و متحرک بود.

کفش‌های کتانی و ساق‌های حجیم به المان اصلی استایل خیابانی لوپز تبدیل شده‌اند. در یکی از کارهای اخیر، لوپز یک شلوار لی مشکی ساده و یک جفت کفش کتانی پرادا 1200 دلاری با کف ضخیم پوشیده بود. او با کفش‌های کتانی کوتاه «کوچ» هم در خیابان‌ها قدم زده است. اگر یک چیز در مورد جی لو می دانیم، این است که کمد لباس روزانه او راحتی و تجمل را در اولویت قرار می دهد. تصاویر این بازیگر خوش اندام را در زیر می‌بینید:

 

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.8 / 5. تعداد آرا: 5

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

Avatar photo
دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
کی کارت تعمیر تلویزیون سونی انتخابات 1403 بهترین مارک اسپرسوساز خانگی کدام است؟ رمان حل مشکل نیامدن پیامک بانکی دوربین مدار بسته ابزارهای آنلاین طراحی سایت خرید ویلا ساحلی در سرخرود کیف چرم زنانه دوره ICDL در تبریز بلیط هواپیما روگو محاسبه اسپرد در بازار فارکس قدرتمندترین افراد جهان دعای محبت فوری کمپ ترک اعتیاد تهران میز جلو مبلی مدرن خرید بهترین کف کاذب نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم تجارتخانه آراد برندینگ شیشه اتومبیل مجله اخبار روز استادورک قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید درج آگهی رایگان