جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
2428 بازدید

نحوه انجام پدیکور پا در خانه با ۵ مرحله بسیار ساده!

نحوه انجام پدیکور پا در خانه با ۵ مرحله بسیار ساده!
خواندن 3 دقیقه
3.3
(13)

پدیکور پا در خانه دو مزیت دارد: اول اینکه همیشه پاهای زیبا و قشنگ خواهید داشت و دوم اینکه پول تان در جیب‌تان می ماند. پاهای ما با راه رفتن مداوم، شرایط آب و هوایی و مراقبت نامناسب زبر و خشن می شوند. با برخی از محصولات خیلی ساده می توانید یک پدیکور حرفه ای در خانه انجام بدهید. همه چیزهایی که نیاز دارید این چند قلم است: ناخن گیر، پد پنبه ای، پاک کننده لاک ناخن، کرم کوتیکول، سوهان ناخن، لوفا، سوهان پا و مرطوب کننده خوب. این محصولات را جمع آوری کنید و راهنمای گام به گام ما را دنبال کنید و به پاهای‌تان یک زیبایی حسابی بدهید:

مرحله 1:

ابتدا باید ناخن ها را کوتاه کرده و فرم دهید. لاک قدیمی خود را با لاک پاک کن پاک کنید و ناخن ها را تمیز و مرتب کوتاه کنید. مطمئن شوید که صاف برش داده اید و گوشه ها را بیش از حد کوتاه نکرده اید، زیرا این کار می تواند منجر به رشد ناخن های دردناک شود. از سوهان ناخن برای دادن شکل دلخواه به ناخن استفاده کنید.

مرحله ۲: پدیکور پا در خانه

پاها را یک حمام حسابی بدهید. در یک لگن یا وان، آب گرم را به اندازه ای پر کنید که تا قوزک پاها را بپوشاند و مقداری نمک حمام اضافه کنید. همچنین می توانید چند قطره از اسانس دلخواه خودتان را به آب اضافه کنید. همچنین چند سنگریزه صاف به آب اضافه کنید. هنگامی که پاهای خود را روی آنها قرار می دهید، ماساژ ملایمی را دریافت خواهید کرد. پاهای خود را خیس کنید و 15-20 دقیقه استراحت کنید. پاها را با حوله خشک کنید.

مرحله 3:

مرحله بعدی لایه برداری پا یا کف سابی پا است. پس از اتمام حمام پا، پاهای خود را خشک کنید و مقداری کرم کوتیکول را روی پایه هر ناخن پا بمالید. بگذارید چند دقیقه بماند. در این میان با استفاده از سوها پا تمام پوست خشک و مرده را از بین ببرید. کمی با فشار و محکم عمل کنید اما خیلی خشن نباشید. سپس کرم کوتیکول را پاک کرده و با فشار دهنده کوتیکول به آرامی کوتیکول ها را عقب بزنید.

مرحله 4:

پس از اتمام کار، پاهای خود را تمیز بشویید و آنها را مرطوب کنید. مرطوب کننده به نرم شدن و آبرسانی پوست کمک و از آن در برابر ترک خوردگی محافظت می کند. مقدار زیادی کرم مرطوب کننده مخصوص پا را روی پاهای خود بمالید و خوب ماساژ دهید. ماساژ منظم پا همچنین گردش خون را بهبود می بخشد و پوست و ماهیچه های پا را تغذیه می کند!

مرحله 5: پدیکور پا در خانه

اکنون ناخن های شما آماده تزئین هستند. لاک مورد نظرتان را آماده کنید. همیشه یک پوشش پایه بزنید. صبر کنید تا به طور کامل خشک شود و سپس یک لایه لاک بزنید. قبل از اعمال لایه بعدی اجازه دهید کاملا لاک خشک شود. این کار باعث می شود لاک ناخن شما ماندگاری بیشتری داشته باشد. شما همچنین می توانید پاهای خود را با حلقه های خلخال زیباتر کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.3 / 5. تعداد آرا: 13

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان