جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
2460 بازدید

تصاویری از جانیار پسر عسل بدیعی و فریبرز عرب نیا

تصاویری از جانیار پسر عسل بدیعی و فریبرز عرب نیا
خواندن 2 دقیقه
3.1
(21)

عسل بدیعی بازیگر ایرانی خوش چهره و موفقی بود که فعالیت خود را با فیلم بودن یا نبودن (۱۳۷۷) آغاز کرد و خیلی زود برای بازی در فیلم دست‌های آلوده (۱۳۷۸) نامزد دریافت جایزهٔ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن از جشنوارهٔ فیلم فجر شد. بدیعی همسر فریبرز عرب نیا بود که یک پسر به نام جانیار هم از او داست.
نکته جالب در مورد عسل بدیعی این است که او در اولین فیلم خود با نام بودن یا نبودن در نقش دختری ایفای نقش می‌کند که با کمک قلبی که از یک پسر جوان دچار مرگ مغزی به او پیوند زده می‌شود از مرگ نجات می‌یابد و بعدها در زندگی واقعی نیز قلب او به یک نفر اهدا می شود. حضور موفق عسل بدیعی در این فیلم به حدی خوب و تأثیرگذار بود که تمامی اهالی سینما معتقد بودند که یک ستاره جدید در سینما ظهور کرده‌ است. فیلم بعدی او، دست‌های آلوده به کارگردانی سیروس الوند بود که در آن، در کنار ستاره‌های مشهور سینمای ایراننقش آفرینی می‌کرد.

او در تاریخ ۱۱ فروردین ۱۳۹۲ به کما رفت و پس از انتقال به بیمارستان لقمان در روز ۱۲ فروردین (۱ آوریل ۲۰۱۳) دچار مرگ مغزی شد، در گزارش‌های اولیه خبرگزاری‌ها در مورد علت مرگ به مواردی همچون مسمومیت شدید دارویی، ایست قلبی و مشکلات تنفسی اشاره شده بود.  در نهایت در روز ۱۳ فروردین پزشک عسل بدیعی علت مرگ مغزی را پارگی عروق مغزی و در پی آن خونریزی مغزی و ایست تنفسی عنوان کرد. دکتر سهرابی اظهار داشت که پس از بررسی‌های پزشکی، معلوم شده ضایعه نخاعی در پشت گردن باعث مرگ مغزی این بازیگر  شده است. همچنین طبق موافقت خانواده وی و در عین حال میل باطنی خودش و در خواستش برای اهدای اعضای بدنش همهٔ اعضای داخلی از جمله کلیه، کبد، قلب و ریه او اهدا شد. تصاویر جانیار پسر عسل بدیعی و فریبرز عرب نیا را در زیر می بینید:

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.1 / 5. تعداد آرا: 21

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان