جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 2 دقیقه
3
(2)

نام اصلی: کاظم نوربخش

متولد: 1 مهر 1355 بیجار

زمینه فعالیت: سینما ، تئاتر و تلویزیون

پیشه: بازیگر

مدرک تحصیلی: دیپلم ادبیات

سالهای فعالیت: 1398 تاکنون

قد: 167 سانتیمتر

فرزندان: نازنین زهرا نوربخش و یک دختر

بیوگرافی سلمان در نون خ (کاظم نوربخش)

بیوگرافی سلمان در نون خ (کاظم نوربخش)

کاظم نوربخش در 1 مهر 1355 در بیجار، به دنیا آمده است. او فارغ التحصیل مقطع دیپلم رشته ادبیات و علوم انسانی است که وقتی دانش آموز بود وارد تئاتر شد و حالا در تلویزیون ملی مشغول به کار است.

شروع فعالیت هنری از تئاتر مدرسه بیجار

همانطور که گفتیم او در شهر بیچار استان کردستان به دنیا آمده و از سال 1367 وقتی 12 سال داشت از تئاتر مدرسه شروع کرد و در همین سال در جشنواره دانش آموزی نفر اول شد.

درخشش در جشنواره استانی

درخشش در جشنواره استانی

او بار دیگر در سال 1369 باز به عنوان بهترین بازیگر جشنواره دانش آموزی در بخش استانی نیز دست یافت و در سال 1370 بازیگر منتخب کردستان لقب گرفت.

حضور جلوی دوربین فیلم کوتاه

کاظم نوربخش تا سال 1382 نیز به عنوان بازیگر در تئاتر و جشنواره های خیابانی فعالیت داشت تا این که از سال 1384 با فیلم کوتاه درس اول بازی حرفه ای خود را جلوی دوربین تجربه کرد.

حضور در ورکشاپ های هنری

این بازیگر نقش سلمان در نون خ در ادامه فعالیت های هنریش در سال 1390 الی 1391 برای یک سال در تهران تحت نظر استاد پرویز برید دوره خلاقیت و بداهه پردازی در تئاتر را طی کرده است.

ازدواج و همسر کاظم نوربخش

ازدواج و همسر کاظم نوربخش و دو دخترش

کاظم نوربخش در سال 1382 وقتی 27 ساله بود ازدواج کرد. ثمره این زندگی مشترک دو دختر به نام‌های نازنین زهرا متولد 1390 و نازنین زینب است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3 / 5. تعداد آرا: 2

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان