جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 3 دقیقه
4
(460)

پرنسس جامیونگ حسابی پرطرفدار است و علاقمندان زیادی در سراسر جهان دارد. جونگ ریو وون (Jung Ryeo-won) بازیگر 43 ساله استرالیایی-کره‌ای که ابتدا با خوانندگی وارد عرصه هنر شد. سپس در سریال نام من کیم سام سون است به عنوان بازیگر حضور یافت و به شهرت رسید. یکی از نقش های او شاهدخت جامیونگ در  سریال پرنسس جامیونگ گو (جومونگ 3) است. ریو وون در سال 2009 در این فیلم به نقش آفرینی پرداخت. خوب از هر چه بگذریم سخن دوست خوش تر است. در واقع ما می خواستیم به شما جدیدترین تصاویر پرنسس جامیونگ را نشان دهیم که این بازیگر معروف آن ها را همین چند روز قبل در صفحه شخصی اش منتشر کرده و نوشته است: “پرسه زنی در یک هوای فوق العاده).

بیوگرافی جونگ ریو وون

بیوگرافی جونگ ریو وون

بیوگرافی و آثار Jung Ryeo Won (جونگ ریو وون) هنرپیشه کره‌ای-استرالیایی تحت نظر H&Entertainment را در ادامه مطالعه کنید.

خانواده و مهاجرت به استرالیا

جونگ ریو وون در سئول به دنیا آمده است اما در سال 1992 به همراه خانواده اش به استرالیا مهاجرت کرد. به همین دلیل او تابعیت استرالیا را دارد. وون با تبعیض روبرو شد و باعث شد تا او زبان انگلیسی را بیاموزد.

تحصیلات

خانم بازیگر در دوران دبیرستان، با سبک زندگی استرالیایی ها آشنا شد و توانست خود را با آن وفق بدهد. سپس بعد از فارغ التحصیلی از دبیرستان ایالتی مک گرگور، وارد دانشگاه گریفیث شد و مدرک رشته تجارت بین المللی خود را به دست آورد.

ورود به دنیای هنر

ورود به دنیای هنر پرنسس جا میونگ در سریال جومونگ 3

در دهه 2000 ریو وون یک دانشجوی مبادله ای از در دانشگاه گره از دانشگاه گریفیث بود تا این که استعداد فوق العاده بینظیرش توسط لی سانگ مین در خیابان های آپگوجونگ کشف شد. همین نیز مسیر شغلی او را تغییر داد و او به طرز شگفت انگیزی جایی قرار گرفت که هیچ وقت فکرش را نمی کرد.

شروع خوانندگی و بازیگری

جونگ ریو وون به عنوان خواننده در گروه دخترانه چاکرا مشغول به کار شد. اما پس از انحلال گروه در سال 2006، جونگ ریو وون تمام وقت و تمرکزش را روی بازیگری گذاست. او در سال 2005 با درام تلویزیونی “نام من کیم سام سون است” به شهرت رسید. سپس بعدها در فیلم هایی چون “تاریخ یک مرد حقوق بگیر” (2012)، “پادشاه درام ها” (2012)، “تیم برتر پزشکی” (2013) نیز نقش آفرینی کرد.

او همچنین کتابی را با عنوان Ryeowon’s Sketchbook در سال 2007 منتشر کرد. سپس در سال 2014 میزبانی نمایش واقعیت هنری “Art Star Korea” را بر عهده گرفت.

فیلم ها و سریال های جونگ ریو وون

فیلم ها و سریال های جونگ ریو وون

تمام کارهای هنری پرنسس جایمونگ از سریال جومونگ 3:

فیلم

داستان بی‌پایان (۲۰۱۲)

درد (۲۰۱۱)

در عشق و جنگ (۲۰۱۱)

کشتی‌شکسته روی ماه (۲۰۰۹)

دو صورت از دوست دخترم (۲۰۰۷)

دوست پسر من از نوع -بی (۲۰۰۵)

اورژانس۱۹ (۲۰۰۲)

مجموعه تلویزیونی

خاطرات یک دادستان (۲۰۱۹)

تابه عشق (۲۰۱۸)

آدامس بادکنکی (۲۰۱۵)

تیم برتر پزشکی (۲۰۱۳)

پادشاه درام‌ها (۲۰۱۲)

جا میونگ گو (۲۰۰۹)

رگبار پاییزی (۲۰۰۵)

نام من کیم سام سون است (۲۰۰۵)

دریای بابا (۲۰۰۴)

آرگون (۲۰۰۳)

ساکسو فون (۲۰۰۲)

عکس های خنده دار و جالب جایمونگ از سریال جومونگ 3 از کافه گردی هایش

دیدن تصاویر بیشتر در اینستاگرام جونگ ویو وون

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4 / 5. تعداد آرا: 460

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان