جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
2390 بازدید

بیوگرافی ایلیا مدرس پسر امیرحسین مدرس + عکس

بیوگرافی ایلیا مدرس پسر امیرحسین مدرس + عکس
خواندن 3 دقیقه
3.8
(18)

آیا می دانستید ایلیا مدرس خواننده، پسر امیرحسین مدرس مجری و بازیگر معروف ایرانی است؟ شاید تا کنون به این نکته توجه نکرده باشید اما این خواننده جوان که راه زیادی در عرصه موسیقی در پیش دارد، فرزند امیرحسین مدرس و حاصل ازدواج اول اوست که در سال 1382 در تهران به دنیا آمده است. ما در این مطلب به بیوگرفای ایلیا مدرس و فعالیت های حرفه ای پرداخته ایم. با ما همراه باشید.

بیوگرافی ایلیا مدرس

ایلیا مدرس در سال 1382 در تهران به دنیا آمده و عاشق موسیقی و خوانندگی است. در حال حاضر نیز در همین عرصه فعالیت دارد. او حاصل زندگی مشترک اول امیرحسین مدرس از همسر اولش نازنین اسکندری است.

با این که ایلیا مدرس در حال تحصیل است اما همچنان در عرصه موسیقی نیز به فعالیتش ادامه می دهد.

بیوگرافی امیر حسین مدرس

بیوگرافی امیر حسین مدرس و ایلیا مدرس کنار همسر دومش

امیرحسین مدرس متولد 16 شهریور 1349 در تهران به دنیا آمده است. او مجری، خواننده، شاعر، نویسنده، خطاط و بازیگر ایرانی است. آقای مدرس از سال 1365 در صدا و سیما مشغول به کار شد و دارای لیسانس زبان و ادبیات فارسی است. امیرحسین مدرس در سال 1382 با نازنین اسکندری ازدواج کرد، که هر دو صاحب پسری به اسم ایلیا شدند اما این زندگی دوام زیادی نداشت و در نهایت آن ها در سال 1391 از هم جداشتند. سپس امیر حسین مدرس در سال 1392 برای بار دوم با بهار بهاردوست ازدواج کرد. بهار بهاردوست نیز قبلا ازدواج کرده بود و از ازدواج قبلی خود نیز دو پسر به نام های پژمان و امیرحسین دارد. آقای مدرس در مورد ازدواجشان گفته بود: “بعد از آشناییمان رفت و آمد خانوادگی‌ مان شروع شد و چند ماهی به این شکل معاشرت داشتیم. تا این که تصمیم به ازدواج گرفتیم. عاقد او سید محمد خاتمی بود.

کارنامه حرفه ای ایلیا مدرس

کارنامه حرفه ای ایلیا مدرس کنار همسر دوم امیر حسین مدرس

ایلیا مدرس خواننده است و به تازگی پا به دنیای موسیقی گذاشته است اما بیشتر شهرت او به خاطر پدرش امیر حسین مدرس بازیگر و مجری صدا و سیماست.

ایلیا اولین بار با پدرش در برنامه صداتو شرکت کرد. هرچند اجرای فوق العاده داشت اما باید خیلی تلاش کند تا شبیه پدرش شود.

امیر حسین مدرس با نقش ایناروس در سریال یوسف پیامبر شناخته می شود. او در یکی از مصاحبه هایش در مورد پسرش ایلیا گفته بود: “من از ازدواج اولم یک پسر 13 ساله به اسم ایلیا دارم که عاشقش هستم. ارتباط ما ارتباطی کاملا صمیمی و رفاقت آمیز است. شاید در بعضی خانواده‌ها ارتباط پدر و فرزند ارتباطی خشک و رسمی باشد و پدرها از موضع بالا به فرزند خود نگاه کنند اما در خانه ما این‌طور نیست. من و پسرم با هم شوخی می‌کنیم و از سرو کول هم بالا می‌رویم.:

باید بگوییم که امیرحسین مدرس در سال 1382 با نازنین اسکندری ازدواج کرد، و در همان سال صاحب فرزندی پسر شدند که نامش را ایلیا گذاشتند. حالا ایلیا در عرصه موسیقی فعالیت دارد و می خواهد خواننده معروفی شود. در حال حاضر او در کنار تحصیل به فعالیت هنریش در این بخش نیز ادامه می دهد. آقای مدرس پس از 9 سال زندگی مشترک در سال 1391 از همسرش جدا شد.

ایلیا این پسر جذاب در مصاحبه ای گفته که با همسر دوم پدر بهار بهاردوست نیز رابطه خوبی دارد و کنار هم به خوشی زندگی می کنند.

حضور ایلیا مدرس در برنامه صداتو

ایلیا در فروردین 1403 در برنامه صداتو شرکت کرد و ترانه ای از حمیرا را خواند که باعث شگفتی داوران شد. اجرای او فوق العاده بود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.8 / 5. تعداد آرا: 18

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان