جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
665 بازدید

اجرای بلک پینک در کواچلا باز هم این گروه را سر زبان ها انداخت؛ این دخترا فوق العاده ان!

اجرای بلک پینک در کواچلا باز هم این گروه را سر زبان ها انداخت؛ این دخترا فوق العاده ان!
خواندن 2 دقیقه
4.6
(7)

در حالی که بحث در مورد اجرای لسرافیم در جشنواره موسیقی و هنر دره کواچلا ادامه دارد، اجرای بلک پینک در این جشنواره موسیقی مشهور دوباره توجه را به خود جلب کرده و حسابی نام این گروه موسیقی از کره جنوبی را روی زبان ها انداخته است. در 13 آوریل، لسرافیم در جشنواره موسیقی و هنر کواچالا در ایالات متحده اجرا داشت. این اجرا به صورت زنده در یوتیوب پخش شد و توجه جهانی را به خود جلب کرد.

در حالی که این گروه در جشنواره با استقبال گرمی مواجه شد، به دلیل عدم مهارت با انتقاداتی نیز مواجه شدند. عملکرد لسرافیم در جشنواره موسیقی و هنر کواچلا به سرعت به یک موضوع داغ در جوامع آنلاین مختلف کره تبدیل شد.

در میان این بحث‌ها، عملکرد گذشته بلک پینک در کواچلا نیز در بحث‌های جامعه آنلاین به کانون توجه بازگشت. بسیاری از کاربران اینترنتی ویدیوها و عکس‌های اجرای کواچلای بلک پینک را در سال 2023 به اشتراک گذاشتند. این اجراها در 15 آوریل در میان برترین ویدیوهای موسیقی روزانه یوتوب در کره جنوبی بودند.

کاربران اینترنت در مورد این ویدیوها اظهار داشتند: “بعد از دیدن لسرافیم خیلی شوکه شدم و آمدم تمام اجرای بلک پینک در کواچلا را ببینم”، “من بعد از دیدن لسرافیم متوجه شدم که چرا بلک پینک یک گروه دخترانه افسانه ای است”، “بعد از شوکه شدن از اجرای لسرافیم آمدم اجراهای بلک پینک را ببینم… بی دلیل نیست که گروه جذاب بلک پینک در سطح جهانی هستند.

به هر روی انتقادات از لسرافیم و تعریف و تمجید از بلک پینک کماکان ادامه دارد! در همین حال، بد نیست بدانید که بلک پینک اولین هنرمند کی‌پاپ بود که در سال 2019 به عنوان یک زیرمجموعه اجرا کرد و متعاقباً اولین هنرمند آسیایی شد که در سال 2023 تیتر خبرها شد و توجه بسیار زیادی را به خود جلب کرد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4.6 / 5. تعداد آرا: 7

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان