جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
902 بازدید

جدیدترین تصاویر کیم یو جونگ بازیگر نقش کودکی دونگی با استایل بهاری

جدیدترین تصاویر کیم یو جونگ بازیگر نقش کودکی دونگی با استایل بهاری
خواندن 2 دقیقه
4.2
(156)

کیم یو جونگ (Kim Yoo Jung) بازیگر 24 ساله و معروف کره‌ای است که از سنین کودکی به بازیگری رو آورده و در سن 11 سالگی با بازی در نقش کودکی دونگی در سریال افسانه دونگی به شهرت رسید. کیم یو جونگ پس از سریال دونگی در سریال های مختلف دیگری مانند شیطان من ساخته سال 2023 نیز نقش آفرینی کرده است. شما می توانید بیوگرافی کیم یو جونگ و جدیدترین عکس های او با استایل بهاری را در این مطلب ببینید.

بیوگرافی کیم یو جونگ

کیم یو جونگ متولد 22 سپتامبر 1999 بازیگر اهل کره جنوبی است که برای اولین بار در سال 2003 به عنوان یکی از بازیگران کودک به محبوب ترین و پرطرفدارترین بازیگر کره جنوبی تبدیل شد. او در مجموعه‌های تلویزیونی مختلف چون افسانه دونگ‌یی (2010)، افسانه خورشید و ماه (2012)، عشق در مهتاب (2016)،فروشگاه ست بیول تازه کار(2020) عاشقان آسمان سرخ (2021) و شیطان من(2023)، ناگت مرغ’ (2024) نقش آفرینی کرده است.

همانطور که گفتیم کیم یو جونگ در 22 سپتامبر 1999 در شهر سئول به دنیا آمده است. استعداد بازیگری نقش کودکی دونگی از 5 سالگی کشف شد، موقعی که او در یک مسابقه که خواهر بزرگترش عضو آن بود شرکت کرد و توانست جایزه محبوب‌ترین فرد را در حالی که اصلا جزء اعضای کاندید نبود به دست آورد. خانم یو جونگ کارش را با تبلیغات یک بیسکویت محلی در سال 2003 آغاز کرد. سپس در سال 2004 در فیلم DMZ نقش آفرینی کرد. او در نقش های مختلفی بازی کرد تا این که به شهرت زیادی دست یافت. کیم یو جونگ در فیلم‌هایی چون همدردی با خانم لیلی ون کیوس، همه چیز برای عشق تغییر کننده و هیا آن دیا نیز بازی کرده است. در سال 2006 او برای اولین بار در قاب تلویزیون دیده شد. کیم به سرعت به یکی از پرطرفدارترین و محبوب ترین بازیگران کره تبدیل شد.

او وقتی 11 ساله و کلاس پنجم بود در نقش دونگی در افسانه دونگی نقش آفرینی کرد. همچنین خانم بازیگر مدل مشهور لوازم آرایشی لانیج است. کیم در سریال اینترنتی (سریال کوتاه) و (سلول‌های عشق 1 و 2) نیز حضور دارد. جونگ در سریال مهتاب نقاشی شده در ابرها Moonlight Drawn by Clouds 2016 و سریال شیطان من My Demon 2023 نیز خوش درخشید.

تصاویر بیشتر کیم یو جونگ بازیگر نقش کودکی دونگی را در صفحه رسمی او در انیستاگرام تماشا کنید.

 

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4.2 / 5. تعداد آرا: 156

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
سایت لوازم آرایشی ارزان پرستار بچه کلاس خصوصی آنلاین زبان انگلیسی کاشت مو درج آگهی رایگان تعمیر ماکروفر ال جی توری حصاری کی کارت تعمیر تلویزیون سونی انتخابات 1403 بهترین مارک اسپرسوساز خانگی کدام است؟ رمان حل مشکل نیامدن پیامک بانکی دوربین مدار بسته ابزارهای آنلاین طراحی سایت خرید ویلا ساحلی در سرخرود کیف چرم زنانه دوره ICDL در تبریز بلیط هواپیما روگو محاسبه اسپرد در بازار فارکس قدرتمندترین افراد جهان دعای محبت فوری نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم تجارتخانه آراد برندینگ شیشه اتومبیل مجله اخبار روز استادورک قبرس شمالی نیولایف خرید و فروش شرکت خرید نهال صنوبر ترکیه شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید