جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
4 نظر
169 بازدید

اگه برای سال جدید دنبال یه مدل موی جسورانه‌ای، پیکسی رو امتحان کن!

اگه برای سال جدید دنبال یه مدل موی جسورانه‌ای، پیکسی رو امتحان کن!
خواندن 3 دقیقه
2.9
(209)

بله، همه ما در حال حاضر عاشق و شیفته مدل کوتاهی باب هستیم، اما این تنها مدل قدیمی نیست که امسال باز هم گل کرده و حسابی ترند شده است. مدل پیکسی هم از آن مدل کوتاهی‌هاست که بعد از دو سه دهه باز هم به سالن‌های مد و آرایش برگشته و احتمالا امسال زیاد آن را خواهیم دید!

مدل کوتاهی پیکسی در دهه 90 جدید نبود، اما در طول این دهه یک محبوبیت خاصی پیدا کرد. این مدل هم هیجان‌انگیز و هم جذاب بود. به علاوه کوتاه کردن موها با این مدل بسیار جسورانه به نظر می‌رسید و چهره زنان را مملو از اعتماد به نفس می‌کرد.

مدل پیکسی که توسط افرادی مانند تونی برکستون، هالی بری و وینونا رایدر انتخاب شد، ترند برتر دهه ۹۰ بود. این مدل کوتاهی فوق‌العاده کوتاه با حاشیه‌ای متلاطم و نامنظم، و فرم دهی دقیق به دور صورت و گردن، همچنان فوق‌العاده زنانه است. آرایشگران مطرح بر این باورند که این ترند به طور گسترده ای در حال بازگشت است.

پیکسی کوتاه مانند باب، بخشی از فرهنگ دهه 90 بود، البته به دلیل وجود افراد مشهوری مانند وینونا رایدر و هالی بری که از بقیه متمایز بودند و به خاطر موهای کوتاهشان معروف شدند. و بنابراین با احیای سبک دهه 90، و تأثیر عمده آن بر مد و مو، جای تعجب نیست که مدل پیکسی دوباره بازگشته است.

آیا پیکسی دهه 90 برای هر فرم صورتی مناسب است؟

زیبایی پیکسی این است که می‌توان آن را تغییر داد به گونه‌ای که با هر فرم صورتی مطابقت داشته باشد. انتخاب نوع پیکسی بیشتر به استایل شخصی شما مربوط می شود تا فرم صورت. Pixie یک مدل زیبا و جسورانه است که به هر زنی زیبایی خاصی می‌بخشد!

از آرایشگرمان چه بخواهیم؟

آرایشگرها خودشان حسابی ماهر هستند و تجربه زیادی برای انتخاب نوع پیکسی مورد نظرتان دارند. البته بافت و جنس مو نیز نقش مهمی در ظاهر مدل موی پیکسی مورد نظر شما دارد. شخصی با موهای صاف و ظریف ممکن است برای ایجاد ساختار مناسب مو و همچنین نرمی یک پیکسی جذاب به یک برش فنی نیاز داشته باشد. در حالی که ممکن است فردی با بافت مجعد یا پیچ‌دار بخواهد موها را کوتاه کند و آن‌ها را در حالت طبیعی خود بگذارد تا ظاهری راحت و بدون دردسر داشته باشد یا برای ظاهری شیک‌تر، یک فرآیند صاف کردن را انتخاب کند. نکته مهم در مورد این مدل کوتاهی مو تطبیق پذیری بی نظیر آن است.

تصاویری از انواع مدل پیکسی

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 2.9 / 5. تعداد آرا: 209

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها
  1. زهرا نیم‌رخ
    زهرا

    سلام موهای من فوق العاده پرپشته ینی تصورش رو نمیتونید بکنید
    مجعد هستش وبیبی فیس هستم
    صورتم ترکیبی از کشیده و گرد با پیشانی کوچک
    ب نظرتون موی خیلییی کوتاه بهم میاد؟
    چه مدلی رو پیشنهاد میدین؟

    1. تحریریه خبرنامه نیم‌رخ
      تحریریه خبرنامه

      سلام و خسته نباشید، ممنونم از همراهی شما
      به زودی یه محتوا با همین موضوع نگارش میشه. اما پیشنهاد می کنم برای اطلاعات دقیق‌تر و بهتر به آرایشگر مراجعه کنید.

  2. زهرا نیم‌رخ
    زهرا

    ضمنا سنم ۳۵ هستش

  3.  نیم‌رخ
    ناشناس

    به نظرم واقعا این اشتباهه که یه عده به ما تلقین کنند چه مدل مویی بزنیم و ما کورکورانه به حرفشون عمل کنیم

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
کلاس خصوصی آنلاین زبان انگلیسی کاشت مو درج آگهی رایگان تعمیر ماکروفر ال جی توری حصاری کی کارت تعمیر تلویزیون سونی انتخابات 1403 بهترین مارک اسپرسوساز خانگی کدام است؟ رمان حل مشکل نیامدن پیامک بانکی دوربین مدار بسته ابزارهای آنلاین طراحی سایت خرید ویلا ساحلی در سرخرود کیف چرم زنانه دوره ICDL در تبریز بلیط هواپیما روگو محاسبه اسپرد در بازار فارکس قدرتمندترین افراد جهان دعای محبت فوری نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم تجارتخانه آراد برندینگ شیشه اتومبیل مجله اخبار روز استادورک قبرس شمالی نیولایف خرید و فروش شرکت خرید نهال صنوبر ترکیه شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید