جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 4 دقیقه
3.7
(12)

نام: روژان

نام خانوادگی: آریامنش

تاریخ تولد: 29 اردیبهشت 1375

محل تولد: قیطریه، شما تهران

تحصیلات: رشته داروسازی در کشور قبرس

وضعیت تاهل: مجرد

زمینه فعالیت: بازیگر سینما و تلویزیون و موسیقی

قد: 171 سانتی متر

وزن: 63 کیلوگرم

روژان آریامنش از کودک وقتی تنها 5 سال داشت پا به عرصه سینما گذاشت و پیش از آن نیز الفبای موسیقی را از پدرش آموخته بود. لینک انستاگرام روژان آریامنش جهت تماشای عکس های بیشتر از او.

بیوگرافی روژان آریامنش

بیوگرافی روژان آریامنش

روژان آریامنش در 29 اردیبهشت 1375 در محله قیطریه در شمال تهران به دنیا آمده است. پدرش مدرس گیتار و مادرش نیز شاغل است. به همین دلیل خانم آریامنش در کنار بازیگری در بخش موسیقی نیز فعالیت دارد.

تحصیلات

تحصیلات روژان آریامنش

او که در ایران در رشته دلخواهش پذیرفته نشده، به قبرس سفر کرده و برای تحصیل در رشته داروسازی در شهر فاماگوستا اقامت گزیده است.

بازیگر کودک (اولین نقش در سریال دردسر والدین)

روژان آریامنش در واقع از کودکان بازیگر است که در سال 1380 وقتی تنها 5 سال داشت با تشویق مسعود نوابی (کارگردان) تست بازیگری داده و پس از انجام تست در سریال دردسر والدین ساخته مسعود نوابی و تهیه کنندگی بیژن اماکنیان نقش آفرینی کرده است. خانم آریامنش در این سریال کنار مهران مدیری، فاطمه گودرزی و علی صادقی بازی کرده است.

شهرت

با این که او فیلم ها و سریال های متفاوتی بازی کرده است اما در فیلم نصف مال من، نصف مال تو به شهرت رسید.

استعداد بی‌نظیر روژان آریامنش در حفظ دیالوگ‌ها

استعداد بی‌نظیر روژان آریامنش در حفظ دیالوگ‌ها

شاید عجیب به نظر برسد اما روژان آریامنش در سن 5 سالگی وقتی هنوز هیچ سواد خواندن و نوشتنی نداشته، تنها با کمک کارگردان سر صحنه دیالوگ‌ها را حفظ می‌کرده است.

دلیل دوری از بازیگری

دوری از بازیگری برای ادامه تحصیلات در قبرس

خانم آریامنش در سال 1381 برای دومین بار در سریال خوش رقاب به کارگردانی داوود میرباقری در نقش دختر آق تقی نقش بازی کرد. همچنین در سال 1382 در سریال معصومیت از دست رفته ساخته همین بازیگر نیز جلوی دوربین حاضر شد. با همه این ها، هرچند او تا 17 سالگی فعالیت دوامداری در عرصه سینما و تلویزیون داشت، اما پس از شروع درس و درگیری‌های دانشگاه مجبور شد چندین پیشنهاد را در کند و برای مدتی از سینما فاصله بگیرد.

موسیقی و بازیگری

همانطور که در ابتدا ذکر کردیم، پدر روژان آریامنش، مهران آریامنش استاد گیتار است. در واقع او پس از تولد حروف الفبای موسیقی را از پدر آموخته تا در 5 سالگی به طور جدی وارد کلاس سولفژ استاد پور ناصر شده است. این بازیگر جوان در آن دوران چندین کنسرت هم در فرهنگسرای نیاوران داده است.

روژان با این که خیلی کم گیتار بلد است، به جای ادامه دادن و آموختن کامل آن با اصرار و موافقت پدر به یادگیری تمبک می‌پردازد. استاد او در آموزش این ساز، لیلا حکیمه الهی بوده است که پس از مهاجرت استاد آوازش خانم داوودی، آواز سنتی را تحت نظر مریم خان ادامه می دهد.

مخالفت مادر برای ورود به سینما

مخالفت مادر برای ورود به سینما

هرچند آقای آریامنش با هنرنمایی دخترش در سینما آن هم وقتی وارد دانشگاه شده بود، مخالفتی نداشت، اما مادرش مصر بود که او باید ابتدا درسش را به پایان برساند و بعد به سینما و تلویزیون بپردازد.

ازدواج و همسر روژان آریامنش

روژان آریامنش ازدواج نکرده و مجرد است. او دوست دارد در ایران ازدواج کند اما قبل از آن می خواهد در رشته کارگردانی تحصیل کند و برای کارگردانی و بازیگری مدرک دانشگاهی داشته باشد.

شاید دوست داشته باشید بدانید:

بیوگرافی روژان آریامنش

  • او همان دختر کوچک شیرین زبان در سریال مختارنامه است
  • روژان آریامنش عاشق بازی در فیلم های موزیکال است
  • علاقه زیادی به فسنجان دارد.
  • مزه زرشک پلو و مرغ او حرف ندارد
  • دوست صمیمی او ترلان پروانه است
  • خانم آریامنش می خواهد مدرک کارگردانی و بازیگری نیز بگیرد

فهرست سریال ها و فیلم ها با نقش آفرینی خانم آریامنش

فهرست سریال ها و فیلم ها با نقش آفرینی خانم آریامنش

آثار روژان آریامنش مطابق با ویکی پدیا:

سینمایی

  • نصف مال من، نصف مال تو
  • عاشق ساخته 1385
  • غوغا
  • چشمان سیاه ساخته 1381

سریال های تلویزیونی

  • مختارنامه (مجموعه تلویزیونی)
  • شکر تلخ
  • رانت خوار کوچک
  • او مثبت
  • خوش رکاب
  • دردسر والدین
  • معصومیت از دست رفته

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.7 / 5. تعداد آرا: 12

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
کلاس خصوصی آنلاین زبان انگلیسی کاشت مو درج آگهی رایگان تعمیر ماکروفر ال جی توری حصاری کی کارت تعمیر تلویزیون سونی انتخابات 1403 بهترین مارک اسپرسوساز خانگی کدام است؟ رمان حل مشکل نیامدن پیامک بانکی دوربین مدار بسته ابزارهای آنلاین طراحی سایت خرید ویلا ساحلی در سرخرود کیف چرم زنانه دوره ICDL در تبریز بلیط هواپیما روگو محاسبه اسپرد در بازار فارکس قدرتمندترین افراد جهان دعای محبت فوری نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم تجارتخانه آراد برندینگ شیشه اتومبیل مجله اخبار روز استادورک قبرس شمالی نیولایف خرید و فروش شرکت خرید نهال صنوبر ترکیه شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید