جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
469 بازدید

تجلیل از محمد ربیعی در حاشیه دیدار دوستانه سایپا و ذوب‌آهن

تجلیل از محمد ربیعی در حاشیه دیدار دوستانه سایپا و ذوب‌آهن
خواندن 2 دقیقه
3.7
(3)

در حاشیه بازی دوستانه سایپا و ذوب‌آهن از محمد ربیعی، نارنجی وفادار و ابراهیم صادقی تجلیل شد. بر اساس گزارش رسانه ها تیم‌های سایپا و ذوب آهن عصر روز گذشته شنبه 30 دی طی یک دیدار تدارکاتی به مصاف هم رفته و سپس با تساوی بدون گل بازی پایان یافت.

محمد ربیعی در 19 اسفند 1360 در تهران به دنیا آمده است. او در حال حاضر سرمربی ذوب آهن اصفهان است و پیش از این نیز مربی البدر بندر کنگ، شهرداری زنجان، شهرداری اردبیل، شهرداری بندرعباس، بادران تهران، آلومینیوم اراک و مس رفسنجان بوده است.

بیوگرافی محمد ربیعی

بیوگرافی محمد ربیعی

آقای ربیعی به عنوان جوان‌ترین مربی لیگ برتر فوتبال کشور در طول 40 سال کار به عنوان مربی توانسته به افتخارات بزرگ و ارزشمندی دست پیدا کند.

او اکنون کنار تیم مس رفسنجان در لیگ برتر فوتبال کشور حضور دارد که برای اولین بار با همین تیم از لیگ دسته یک به لیگ برتر صعود. سپس در لیگ برتر نیز به دستاورهای بالاتری دست یافت.

سوابق کاری

سوابق کاری

آقای محمد ربیعی از سال 1381 به عنوان مربی کارش را شروع کرده در تمامی مقاطع سنی کار کرده است و به قهرمانی نیز رسیده است. او در تیم های زیادی از سایپا مهر، البدر بندرکنگ، شهرداری اردبیل (3 فصل)، شهرداری زنجان، بادران (3 فصل)، شهرداری بندرعباس، تا آلومینیوم اراک حضور داشته است. همچنین دو صعود از لیگ دو به لیگ یک و یک صعود نیز از لیگ سه به لیگ دو به نام خود ثبت کرده است. همچنین در 5 سال اخیر نیز در لیگ یک کار کرده است.

او آنقدر فنی و حرفه‌ای عمل می کند که توانست عنوان قهرمانی را برای مس رفسنجان در لیگ یک و رساندن آن‌ها به لیگ برتر و جزء 7 تیم فوق العاده عالی به ارمغان بیاورد.

محمد ربیعی همچنین گاهی در برنامه‌های ورزشی سیما به عنوان کارشناس و تحلیلگر نیز حاضر می‌شود. او اخلاق فوق العاده خوبی دارد و با رفتار شایسته در تیم عملکرد خوب آن‌ها را تقویت می‌کند تا به آسانی به قهرمانی دست پیدا کنند.

افتخارات

افتخارات محمد ربیعی

  • صعود به ‌همراه سایپا مهر کرج از لیگ سه به دو
  • صعود به‌ همراه تیم بندر کنگ از لیگ دو به لیگ یک
  • قهرمانی به ‌همراه شهرداری اردبیل در لیگ دو و صعود به لیگ یک
  • قهرمانی به ‌همراه مس رفسنجان در لیگ یک و صعود به لیگ برتر خلیج فارس

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.7 / 5. تعداد آرا: 3

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
کی کارت تعمیر تلویزیون سونی انتخابات 1403 بهترین مارک اسپرسوساز خانگی کدام است؟ رمان حل مشکل نیامدن پیامک بانکی دوربین مدار بسته ابزارهای آنلاین طراحی سایت خرید ویلا ساحلی در سرخرود کیف چرم زنانه دوره ICDL در تبریز بلیط هواپیما روگو محاسبه اسپرد در بازار فارکس قدرتمندترین افراد جهان دعای محبت فوری کمپ ترک اعتیاد تهران میز جلو مبلی مدرن خرید بهترین کف کاذب نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم تجارتخانه آراد برندینگ شیشه اتومبیل مجله اخبار روز استادورک قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید درج آگهی رایگان