جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 3 دقیقه
3.3
(4)

جنیفر لوپز و بن افلک پس از 20 سال دوری دوباره به هم نزدیک شدند و در سال 2022 با یکدیگر ازدواج کردند. همین اتفاق باعث شد که امید به عشق و علاقه در جهان باز هم جان بگیرد. به هر حال این زوج خیلی جذاب به نظر می‌رسند، اینطور نیست؟ از آن زمان، این زوج مشهور بارها در برنامه‌های جوایز مختلف از جمله گلدن گلوب در 7 ژانویه ۲۰۲۴ با هم دیده شده اند. در تصاویری که از این زوج می‌بینیم یک نکته خیلی به چشم می‌آید. شاید شما هم قبلا ناخودآگاه متوجه این نکته شده باشید: بن افلک در عکس‌ها و تصاویر خیلی ناراحت دیده می‌شود!‌ اما علت ناراحتی بن افلک چیست؟

چرا بن افلک در تصاویر به هم ریخته و کلافه دیده می‌شود؟

چرا بن افلک در تصاویر به هم ریخته و کلافه دیده می‌شود؟

در زمان‌های اخیر، بن افلک بارها خود را در کانون توجه قرار داده است، طوری که ناراحتی او در تصاویر تبدیل به موضوعی جذاب برای افرادی شده است که میم درست می‌کنند. پاپاراتزی‌ها این لحظات را ثبت کردند، کنجکاوی خبرنگاران برانگیخته شده و مردم کم کم موضوع خوشبختی و خوشحالی این زوج را زیر سوال بردند. آیا بن و جنیفر در کنار هم خوشحالند؟ چهره دائما ناراحت بن در تصاویری که همراه با جنیفر است، کنجکاوی هر کسی را برمی‌انگیزد. با این حال، جنیفر در پاسخ به گمانه‌زنی‌هایی که هر روز بیش از پیش می‌شود، اخیرا چیزهایی گفته و برخی مسائل را برای علاقمندان روشن کرده است.

جنیفر در مورد چهره ناراحت بن افلک چه می‌گوید؟

در فرش قرمز، لوپز مستقیماً به این نگرانی‌ها اشاره کرد و در این رویداد بزرگ هرگونه گمانه‌زنی را درباره احساس واقعی افلک رد کرد. لوپز صادقانه گفت: “بن کاملا خوب است. لازم نیست نگران بن باشید، رک و راحت بگویم. هیچ مشکلی در رابطه با بن وجود ندارد. او خوشحال است. همین.»

ظاهرا چیزی بن را ناراحت می‌کند!

ظاهرا چیزی بن را ناراحت می‌کند!

یک فرد نزدیک که اطلاعاتی را به اشتراک می‌گذاشت، سعی کرد هر گونه تصور نادرست در مورد رابطه بن افلک و جنیفر لوپز را از بین ببرد. به گفته این منبع، این زوج‌ هالیوودی علیرغم حضورهای گاه و بیگاه در انظار عمومی که در آن افلک چندان خوشحال به نظر نمی‌رسد، کاملا خوب و خوش هستند.

این فرد دلیل نارضایتی گاه و بیگاه افلک را روشن کرد و آن را به بیزاری او از توجه بی امان پاپاراتزی و خبرنگاران نسبت داد. این منبع فاش کرد: “بن و جنیفر رابطه خیلی خوبی دارند … بسیاری از مواقع ما بن را ناراحت می بینیم، به این دلیل که او از افرادی که همیشه او و جنیفر را دنبال می‌کنند متنفر است.”

بن از عکس‌های فرش قرمز متنفر است و جن عاشق‌شان است

بن از عکس‌های فرش قرمز متنفر است و جن عاشق‌شان است

این فرد نزدیک به زوج بن و جنیفر همچنین اشاره کرد که بن موافق عکس‌های فرش قرمز یا گرفتن عکس توسط خبرنگاران در طول فعالیت‌های روزمره‌شان نیست. اینکه جنیفر از این عکس گرفتن‌ها لذت می‌برد، باعث شده که گاهی اوقات بین آنها تنش ایجاد شود. با این حال، آنها همیشه موفق می‌شوند با هم کنار بیایند و مشکل جدی بین‌شان رخ نمی‌دهد.

این منبع با اشاره به ترجیحات متفاوت این دو ستاره، از چالش‌های پیش روی سبک زندگی افراد مشهور گفت. بن رفتن به یک رستوران یا خوردن قهوه با حفظ حریم خصوصی را ترجیح می دهد، در حالی که جنیفر تماماً دنبال شلوغی و هیجان است. علیرغم اختلافات گاه به گاه در مورد دید عمومی که این دو نفر دارن، فرد نزدیک به آنها تاکید کرد که این تفاوت‌ها برای رابطه آنها مضر نیست. واقعا مشکلی بین‌شان وجود ندارد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.3 / 5. تعداد آرا: 4

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
توری حصاری کی کارت تعمیر تلویزیون سونی انتخابات 1403 بهترین مارک اسپرسوساز خانگی کدام است؟ رمان حل مشکل نیامدن پیامک بانکی دوربین مدار بسته ابزارهای آنلاین طراحی سایت خرید ویلا ساحلی در سرخرود کیف چرم زنانه دوره ICDL در تبریز بلیط هواپیما روگو محاسبه اسپرد در بازار فارکس قدرتمندترین افراد جهان دعای محبت فوری نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم تجارتخانه آراد برندینگ شیشه اتومبیل مجله اخبار روز استادورک قبرس شمالی نیولایف خرید و فروش شرکت خرید نهال صنوبر ترکیه شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید