جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

غنی: مرکز تجرید ویروس کرونا در تمام ولسوالی‌ها ایجاد شود

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

ارگ ریاست جمهوری می‌گوید که رییس جمهور غنی در یک کنفرانس ویدیویی با ولسوالان کشور گفته است که یک مرکز تجرید ویروس کرونا از ۲۰ تا ۵۰ بستر، با استفاده از امکانات محلی و تجهیزات موجود، در تمام ولسوالی‌ها ایجاد شود.

ارگ با نشر یک خبرنامه گفته است که رییس جمهور غنی عصر روز گذشته(دوشنبه، ۱ثور)، با ولسوالان کشور در خصوص مبارزه با ویروس کرونا از طریق ویدیو کنفرانس صحبت کرده است.

ghani2

ولسوالان در خصوص تدابیر، اقدامات و چالش های ناشی از این ویروس صحبت کرده و گفته اند که در مطابقت با استراتژی حکومت در خصوص بسیج مردمی، هماهنگی علما، جامعه مدنی و نهادهای مختلف، آگاهی دهی، توزیع اوراق معلوماتی، ایجاد مراکز قرنطین، ضد عفونی ساحات مختلف و ایجاد کمیته های کنترول نرخ ها، اقدام کرده اند.

در این ویدیوکنفرانس داکتر فیروزالدین فیروز، وزیر صحت نیز گفت که تا کنون پنج تا شش لابراتوار تشخیص ویروس کرونا در کشور ایجاد شده و قرار است با همکاری بنیاد انکشافی آقا خان، این لابراتوارها در ولایت‌های پکتیا و کندز، بدخشان و بامیان نیز ایجاد شود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان