جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
2 بازدید

دوستم: ولایت‌های شمالی آمادگی تعیین والی های جدید را داشته باشند

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

عبدالرشید دوستم، معاون اول رییس جمهور و از رهبران دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی می گوید که تمام ولایت مخصوصا ولایت های شمالی آمادگی تعیین والی های جدید را داشته باشند.

جنرال دوستم امروز چهارشنبه(30دلو) در همایشی با هواداران اش در ولایت جوزجان گفت: “اعلان تقلبی” کمیسیون انتخابات را به رسمیت نمی شناسد و کمیسیون انتخابات تیم “باختگی” را برنده اعلان کرده است.

او تاکید کرد که از اعلان حکومت همه شمول عبدالله عبدالله با “جان و دل” حمایت می کند.

dustom

دوستم ادامه داد که افغانستان در مرحله حساسی قرار دارد؛ خاموشی در این زمان خودکشی است و آرام نشستن، مبارزه چهل ساله را زیر سوال می برد.

معاون اول رییس جمهور خاطرنشان کرد که برای تامین عدالت و بی عدالتی های حکومت های گذشته، هزاران قربانی داده و هرگز با آن معامله نمی شود.

دوستم تاکید کرد: “آن زمان گذشته که یک کمربند پولیس سگ قریه را پیش می کرد، حالی یک قول اردو هم یک قریه را پیش کرده نمی تواند؛ شما مطمین باشید.”

او اضافه کرد، با نمایندگان امریکا و زلمی خلیلزاد در مورد روند صلح در جوزجان گفتگو می کند.

دوستم خطاب به هوادارانش گفت: “هیچ نظامی که شما را نادیده بگیرد، در افغانستان به وجود نمی آید.”

او همچنان تاکید کرد: “تمام ولایت های افغانستان مخصوصا ولایت های شمال آمادگی این را داشته باشند که والی هایشان را انتخاب کنند. برای شان همین قدر می گویم حق گرفته می شود، داده نمی شود، کمر را بسته کنید و از کسی نترسید جز خدا.”

عبدالرشید دوستم در پایان گفت که تمام ولایت ها سر از فردا پیروزی خود را جشن بگیرند.

دوستم اعضای کمیسیون انتخابات را خاین ملی خوانده، خواهان محاکمه آن ها شد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان