جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

عبدالله: شرط گذاشتن در آغاز مذاکرات عدم تعهد به صلح است

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

رییس اجرایی حکومت می گوید،  شرط گذاشتن در آغاز مذاکرات عدم تعهد به صلح را نشان می‌دهد و کاهش خشونت ها یک قدم مثبت پیش از شروع مذاکره است.

عبدالله عبدالله امروز دوشنبه(14دلو) در سخنان مقدماتی در جلسه شورای وزیران با اشاره به دیدارهایش با زلمی خلیلزاد در دور تازه سفر او به کابل گفت: “کم‌کردن تلفات و رنج مردم پیش از مذاکرات صلح، یک گام مثبت است؛ اما این بدان معنا نیست که ما در جریان مذاکرات و در گفت‌وگو با طرف مقابل خواست و شرط نداریم.”

او افزود، در شروع مذاکره شرط نمی‌گذارد، اما در جریان مذاکرات مطالبات و خواست‌های مردم را دنبال می کند.

رییس اجرایی با بیان این که که هیأت مذاکره باید از همه مردم نمایندگی کند، خاطرنشان ساخت که شرط گذاشتن در آغاز مذاکرات، عدم تعهد در مذاکرات صلح را نشان می‌دهد.

abdullah

عبدالله همچنان ابراز امیدواری کرد که کمیسیون مستقل شکایت‌های انتخاباتی در مطابقت به طرزالعمل‌ها و با شفافیت کامل، کارش را دنبال کند.

او یک بار دیگر یادآور شد که تا روز اعلام نتایج نهایی انتخابات، حکومت وحدت ملی به کارش ادامه می‌دهد.

عبدالله  همچنان به نهادهای دولتی هدایت داد از تمام امکانات برای رسید‌گی به مطالبات ولایت غور که در شرایط سختی قرار دارند، استفاده کنند.

عبدالله در حالی شرط گذاشتن در آغاز مذاکرات بین الافغانی را عدم تعهد به صلح می خواند که رییس جمهور غنی بارها تاکید کرده است که آتش بس پیش شرط حکومت برای گفتگوهای بین الافغانی صلح است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان