جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

غنی و نور در رابطه با روند انتخابات گفتگو کردند

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

ارگ ریاست جمهوری اعلام کرده است که رییس جمهورغنی با عطامحمد نور، والی پیشین بلخ در رابطه به انتخابات ریاست جمهوری گفتگو کرده اند.

در یک خبرنامه ارگ ریاست جمهوری آمده است که محمد اشرف غنی شام روز گذشته(شنبه، 23قوس) با عطامحمد نور دیدار کرده است.

در این دیدار دو طرف در رابطه به انتخابات ریاست جمهوری، روند صلح و همچنان وضعیت امنیتی گفتگو کرده اند.

ghani noor

این دیدار در حالی صورت گرفته است که پیش از این حمدالله محب، مشاور امنیت ملی رییس‌جمهور و مسعود اندرابی، سرپرست وزارت داخله در بلخ به دیدار عطا محمد نور رفته و با او در مورد ادامه عملیات ها عليه شورشيان، تامین امنیت و حفظ هرچه بیشتر نظم و آرامش در شمال به ویژه در بلخ گفتگو کرده بودند.

در همین حال گزارش های تایید نشده‌ای و جود دارد که به زودی پسر عطا محمد نور به جای ادیب فهیم، به عنوان معاون ریاست عمومی امنیت ملی تعیین می شود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان