جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
3 بازدید

شکستن قفل محافظتی مرکز دیجیتالی آرای انتخابات ریاست جمهوری/ ثبات و همگرایی: روند انتخابات باید متوقف شود

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

علی احمد عثمانی، رییس ستاد انتخاباتی ثبات و همگرایی می گوید، موضع خود را بسیار شفاف به کمیسیون انتخابات بیان کرده اند که تا روشن  قضیه شکستن قفل محافظتی مرکز دیجیتالی، روند شمارش و جمع بندی آرا باید متوقف شود.

عثمانی امروز دوشنبه(29میزان) در یک نشست خبری گفت: “شکستاندن قفل محافظتی مرکز دیجیتالی کمیسیون یک کار غیر قابل تحمل است. اگر به قصد خراب کاری و یا وارد کردن دیتا به سیستم صورت گرفته باشد، اشخاص متهم باید وظایف شان تعلیق شود”.

وی تاکید کرد که بر اساس گزارش مشاور امنیتی کمیسیون انتخابات و رییس دبیرخانه این کمیسیون، مشخص شد که شکستن قفل دروازه به هدایت رییس دبیرخانه صورت گرفته است.

رییس ستاد انتخاباتی ثبات و همگرایی خاطرنشان کرد، بر اساس اطلاعاتی که به دست آن ها رسیده، کسانی دیگری که در سازمان دهی این رویداد دست دارند، قطعات خاص پولیس و همچنین معین ارشد وزارت داخله بوده و نیز گفته شده که این هدایت از خود ارگ و با سازماندهی ارگ صورت گرفته است.

وی هشدار داد که اگر این هدایت از جانب ارگ صادر شده باشد، مطابق ماده 69 قانون اساسی خیانت تلقی می شود و فردی که مسوول این کار است، باید محاکمه شود.

عثمانی اضافه کرد که حضور قطعات خاص پولیس در کمیسیون انتخابات هیچ ضرورتی ندارد و این قطعات در کمیسیون روحیه نظامی ایجاد کرده اند.

وی همچنان تاکید کرد که تمام عاملین قضیه و امرین آنان شناسایی و به دادستانی معرفی شوند و نیز تحقیقات آن در حضور افراد بی طرف و نمایندگان کاندیدا صورت گیرد.

رییس ستاد انتخاباتی داکتر عبدالله از همه نهاد و مراجع بین المللی خواست این قضیه را جدی بیگرند و اگر چنین نکنند، تیم باخته بعد از اعلان نتایج، قاعده بازی را قبول نمی کند.

Ice

او تصریح کرد، در قدم اول این حمله به حیثیت کمیسیون انتخابات است و از این کمیسیون درخواست کرده اند که اجاره دهند کمره های امنیتی بازبینی شوند که تاکنون از سوی کمیسیون انتخابات جواب قانع کننده ای در این مورد داده نشده است.

این در حالی است که شب گذشته ناظران دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی اعلام کردند که نیروهای قطعات خاص پولیس قفل محافظتی دیتا ستنر یا “مرکز دیجیتالی” کمیسیون انتخابات را شکسته و داخل آن شده اند.

تاکنون کمیسیون مستقل انتخابات در این مورد اظهار نظری نکرده است.

 

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان