جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

تاکید مجدد اتحادیه اروپا بر حمایت از روند صلح به رهبری افغانستان

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

نماینده ویژه اتحادیه اروپا برای افغانستان در دیدار با رییس‌جمهور غنی تاکید کرده که اتحادیه اروپا به تعقیب موضع همیشگی‌اش، از روند صلح به رهبری و مالکیت افغانستان حمایت می‌کند.

در یک خبرنامه ارگ ریاست جمهوری آمده است که رییس‌جمهور غنی شام روز گذشته(چهارشنبه 24میزان) با رولاند کوبیا، نماینده ویژه اتحادیه اروپا برای افغانستان، دیدار و دو طرف در رابطه به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، روند صلح و نقش اتحادیه اروپا در حمایت از حکومتداری خوب و مردم سالاری در افغانستان گفتگو کرده‌اند.

ashraf ghani

در این دیدار کوبیا ضمن ستایش از تعهد و تلاش‌ حکومت افغانستان، شجاعت مردم که با وجود تهدیدات به پای صندوق‌های رای رفتند و همچنان نیروهای امنیتی و دفاعی به خاطر تامین امنیت انتخابات، گفته است که این بار کمیسیون‌های انتخاباتی نسبت به گذشته تلاش کردند تا انتخابات به گونه درست برگزار شود.

او در رابطه به روند صلح افغانستان اضافه کرده که اتحادیه اروپا از تلاش‌های دولت افغانستان برای رسیدن به صلح پایدار و باعزت که در آن ارزش‌های مردم‌سالاری حفظ گردد، حمایت می‌کند.

رولاند کوبیا تاکید کرده که شرایط صلح باید پایان خشونت در افغانستان باشد و طالبان حاضر به مذاکره با حکومت افغانستان شوند. به گفته او، یگانه راه رسیدن به صلح پایدار در افغانستان این است که طالبان از خشونت دست برداشته و به صلح روی آورند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان