جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

ترامپ: حملات سنگین علیه طالبان آغاز شده است

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

دونالد ترامپ، رییس‌جمهور امریکا می‌گوید که حملات سنگین علیه شورشیان طالب آغاز شده و این حملات در ده سال گذشته بی‌سابقه بوده است.

رییس‌جمهور امریکا این سخنان را روز گذشته(چهارشنبه، 20سنبله) و چند روز پس از توقف گفتگوهای صلح با طالبان، در مراسم یادبود از قربانیان حملات یازدهم سپتامبر بیان کرده است.

trump 2

او همچنان به گروه‌هایی که قصد حمله به امریکا را دارند، هشدار داد که نیروهای امریکایی این گروه‌ها را سرکوب خواهد کرد.

این در حالی است که رییس‌جمهور امریکا پس از یک حمله موتر بمب در کابل که منجر به کشته شدن یک نیروی امریکایی و 11 تن دیگر شد، مذاکرات صلح با طالبان را متوقف کرد. او همچنان در مورد مذاکرات صلح گفته بود که گفتگو با طالبان منتفی است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان