جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
2 بازدید

ریاست جمهوری: ادعای نبیل در پیوند به رهایی فيروزی عوام فریبانه و کمپاینی است

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

صدیق صدیقی، سخنگوی ریاست جمهوری در واکنش به گفته های رحمت الله نبیل، نامزد ریاست جمهوری در پیوند به دلیل آزادی خلیل فیروزی، از سهام داران زندانی کابل بانک می گوید، ادعای نبیل عوام فریبانه و کمپاینی است.

صدیقی شب گذشته(23 اسد) در توییتر اش نگاشته است: “ادعای آقای نبیل در پیوند به رهایی فيروزی در بدل پول كاملن بي بنیاد و بی اساس است، عوام فریبانه و کمپاینی مي باشد.”

سخنگوی رییس جمهور افزوده که آزادی فیروزی بر بنياد فیصله کمیته موظف متشکل از نهادهای عدلی و قضایی، صحی و امنيتي، صورت گرفته است.

firuzi

به گفته او، وضعيت صحی فيروزي وخیم توصیف شده و فعلا به خانه اش انتقال یافته و تحت نظارت شدید قرار دارد.

این در حالی است که رحمت الله نبیل، رییس تیم انتخاباتی امنیت و عدالت به نقل از یک منبع معتبر گفته که رییس جمهور غنی، خلیل الله فیروزی، یکی از محکومین اصلی قضیه کابل بانک را هفته گذشته پس از کمک 30 میلیون دالری او به کمپاین انتخاباتی اش از زندان آزاد کرده است.

نبیل همچنان ادعا کرده است که اشرف غنی نیز شریک بخشی از قرارداد شهرک هوشمند بود که در آنجا وی مشاور حقوقی خود، عبدالعلی محمدی را اخراج کرد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان