جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

فضای پاکستان پس از ۱۳۵ روز به روی ترافیک هوایی افغانستان گشوده شد

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

اداره هوانوردی ملکی اعلام کرده است که فضای پاکستان پس از ۱۳۵ روز به روی ترافیک هوایی افغانستان گشوده شده است.

Pakistan Reopens Airspace After Balakot

اداره هوانوردی ملکی امروز سه‌شنبه (25سرطان) با نشر یک خبرنامه گفته است، دولت پاکستان ساعت 7 و یازده دقیقه عصر روز گذشته با صدور ” NOTAM ” اعلام کرد که فضای این کشور به روی کلیه ترافیک هوایی ملکی افغانستان باز گردیده است.

این اداره افزوده است که از حل این مشکل که موجب اختلال سیستم ترافیک هوایی منطقه گردیده و زیان مالی زیادی را به سکتور هوانوردی افغانستان وارد نموده بود، استقبال می کند.

 اداره هوانوردی ملکی ضمن قدردانی از تلاش ها و ‌پیگیری دولت افغانستان برای حل این مشکل، خاطرنشان کرده است که پس از این تمام پروازهای سکتور کابل – دهلی و کابل – ممبی از مسیرهای شرقی انجام خواهد یافت.

پیش از این اداره هوانوردی ملکی گفته بود که مسدود ماندن فضای پاکستان به روی پروازهای عبوری افغانستان، در ۴٫۵ ماه گذشته، افزون بر ایجاد مشکلات برای شهروندان، ۲۷ میلیون دالر به عواید این اداره ضرر رسانده است.

اداره هوانوردی ملکی پس از بسته ماندن فضای پاکستان به روی پرواز ها افغانستان، اقدام به ایجاد دو مسیر بدیل برای این مسیر کرده بود.

حریم هوایی پاکستان یک روز پس از حمله جنگنده‌های هندی بر مواضع گروه تندرو «جیش محمد» در خاک این کشور، به روی پروازهای خارجی بسته شد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان