جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
3 بازدید

ادامه تنش‌ها در پارلمان؛ نمایندگان به درگیری فیزیکی پرداختند

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

گزارش‌ها از مجلس نمایندگان افغانستان حاکی از آن است که ادامه تنش‌ها بر سر کرسی ریاست این مجلس، امروز چهارشنبه(29 جوزا) به درگیری فیزیکی نمایندگان منجر شده است.

photo_2019-06-19_16-10-13

همایون شهیدزاده، نماینده مردم فراه در پارلمان در این مورد به خبرنامه گفت: “قرار بود بالای یک رأی جنجالی میر رحمان رحمانی به بر اساس یک مصلحت نه، بر اساس قانون امروز رأی‌گیری سری صورت که این موضوع با انتقاد شماری از نمایندگان مردم همراه شد”.

وی ازود، نمایندگانی که مخالف برگزاری رأی‌گیری در مورد این رأی جنجالی بودند، خواستا رحمانی را به زور به چوکی ریاست مجلس بنشانند که با مخالفت هواداران کمال ناصر اصولی، نماینده خوست و رهبری‌کننده جناح مخالفان مواجه شدند و مانع نشستن رحمانی بر کرسی ریاست مجلس شدند.

در همین حال محمدعارف رحمانی، نماینده مردم غزنی در پارلمان در صفحه توییتراش در این مورد نگاشته است: “هر روز یک پلان و برنامه تازه دارند؛ به هیچ اصلی پای‌بند نیستند، زورگویی می‌کنند، نفاق می‌اندازند، توطئه می‌کنند، خانه ملت را به گروگان گرفته‌اند. در پایان روز خسته و کوفته مجلس را ترک می‌کنم. اما آن‌چه برایم سخت و دردناک تمام می‌شود، پایان هر روز با یک درگیری است و امروز شدید”.

این در حالی است که شماری از خبرنگاران در مجلس نمایندگان از درگیری فیزیکی اعضای مجلس خبر داده، گفته‌اند که در این درگیری شماری از میز و صندلی‌های تالار مجلس نیز شکسته است.

تنش‌ها در پارلمان بیشتر از یک ماه می‌شود که میان هواداران میر رحمان رحمانی و کمال ناصر اصولی بر سر ریاست مجلس جریان دارد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان