جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

بازداشت چهار تن در پیوند به فعالیت های تروریستی در ولایت غزنی

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

منسوبین امنیت ملی غزنی از بازداشت چهار تن در پیوند به فعالیت‌های تروریستی خبر می‌دهند.

photo_2019-05-19_14-01-08

به گزارش دفتر مطبوعاتی ولایت غزنی این افراد طی عملیات های جداگانه بازداشت شده اند. اتهام های این چهار تن فعالیت های تروریستی مختلف می باشد.

دفتر مطبوعاتی ولایت غزنی گزراش داده که این افراد که به جرایم شان اعتراف کرده اند. آن ها گفته اند که در شهر غزنی و ولسوالی‌های این ولایت به کارگذاری ماین‌ها، ترور منسوبین امنیتی، فعالیت‌های استخباراتی، تبلیغ به نفع طالبان و جلب و جذب افراد به صفوف شورشیان مشغول بوده اند.

این تازه ترین بازداشت ها در ولایت غزنی در روزهای گذشته می باشد.

غزنی یکی از ولایاتی است که در ماه های اخیر مورد توجه جدی حکومت مرکزی قرار داشته و گزارش های متعدد در هفته های اخیر از حملات هوایی و زمینی بر مراکز شورشیان در مرکز و اطراف شهر غزنی به نشر می رسد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان