عضو مجلس افغانستان: شماری از دستگیرشدگان امروز داعش، از ماه‌ها قبل در زندان امنیت ملی بوده‌اند

توسطروایت زنده

شهریور ۲۷, ۱۳۹۷ به روز رسانی : اسفند ۱۱, ۱۴۰۲

یک عضو مجلس نمایندگان می‌گوید، شماری از افرادی که ریاست امنیت ملی آن‌ها را به عنوان اعضای یک تیم تروریستی گروه داعش تازه دستگیر کرده، از ماه‌ها قبل در زندان نیروهای امنیتی حضور داشته‌اند.

محمدعارف رحمانی، عضو مجلس نمایندگان در یادداشتی در صفحه فیس‌بوک خود در این مورد، به فردی به نام «عبدالمهین» اشاره کرده و گفته است که او چهار ماه قبل توسط یکی از قطعات خاص امنیت ملی از ناحیه 11 کابل بازداشت شده بود.

 به نوشته این عضو مجلس نمایندگان، امنیت ملی آن زمان مدعی شده بود که عبدالمهین در جلب و جذب افراد برای داعش سهم فعال داشته؛ اما این بار او با 25 تن دیگر دستگیر شده است.

nds

وی تصریح کرده: “خدا می‌داند که چهار ماه بعد از کجا سر درخواهد آورد و در کدام عملیات ضد تروریستی دیگر دستگیر خواهد شد”.

 به نوشته آقای رحمانی‌، «واقع قضیه این است شماری از دستگیرشدگان در سه روز که به عنوان عوامل گروه تروریستی داعش قلمداد شده، از ماه ها قبل مانند آقای عبدالمهین عزیز در زندان های امنیت ملی‌ تشریف داشته‌اند! خوب دستگاه‌های امنیتی به مردم و شهروندان کشور خود صادق باشند و آنان را ابله و احمق و کم‌ حافظه فرض نکنند!»

ساعتی پیش نیروهای امنیت ملی افغانستان اعلام کردند که در طول سه روز گذشته، 26 عضو گروه داعش را که برای حمله گسترده بر مراسم تاسوعا و عاشورای امام حسین(ع) در کابل آمادگی می‌گرفتند، دستگیر کرده‌اند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *