جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
2 بازدید

دو مدال طلا و دو برنز برای افغانستان در پایان مسابقات تکواندوی اوپن کره جنوبی

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

افغانستان به دو مدال طلا و دو برنز در مسابقات جهانی تکواندوی اوپن کره جنوبی دست یافت.

در این رقابت‌ها 1134 تکواندوکار در سبک‌ها و بخش‌های مختلف از 65 کشور جهان به شمول افغانستان شرکت نموده‌ بودند.

در آخرین روز این مسابقات، نثاراحمد عبدالرحیم‌زی، تکواندوکار افغانستان در وزن 78+ که با شکست حریف امریکایی خود راهی دیدار فاینل این مسابقات شده بود، با شکست 35 بر 5 حریف خود از چین تایپه، به مدال طلا دست یافت.

afghan

این در حالی است که پیش از این نثاراحمد عبدالرحیم‌زی در ماه حمل سال جاری توانسته بود در دوازدهمین دور مسابقات قهرمانی تکواندوی جهان در کشور تونس، سهمیه المپیک نوجوانان آرجنتاین را به دست آورد. رقابت‌های المپیک نوجوانان جهان قرار است در اکتوبر ۲۰۱۸ در آرجنتاین برگزار شود.

در کنار عبدالرحیم‌زی، روز یک‌شنبه(31 سرطان)، فرزاد منصوری، دیگر تکواندوکار افغانستان توانست برای اولین‌بار افغانستان را در یک مسابقه جهانی تکواندو، صاحب مدال طلا کند.

در کنار این دو مدال طلای افغانستان، رامش حسینی و محسن رضایی نیز به مدال برنز مسابقات اوپن کره جنوبی دست یافتند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان