جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

توافق اشرف غنی و عبدالله برای حضور در یک تکت انتخاباتی در انتخابات آینده ریاست جمهوری

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

منابع گفته‌اند که محمد اشرف غنی و عبدالله عبدالله، رهبران حکومت وحدت ملی افغانستان می‌خواهند در انتخابات آینده در یک گروه انتخاباتی وارد رقابت‌ها شوند.

روزنامه هشت صبح در این مورد نگاشته است: «بر اساس این توافق، قرار است اشرف غنی به عنوان نامزد ریاست جمهوری و داکتر عبدالله به عنوان معاون اول در این تکت حضور داشته باشد».

این روزنامه نگاشته است، تا هنوز نامزد کرسی معاونیت دوم این گروه انتخاباتی مشخص نیست، اما منابعی به این روزنامه گفت است، احتمال دارد، سرور دانش، معاون دوم ریاست جمهوری دوباره به عنوان نامزد معاونیت دوم در این تکت حضور یابد.

ashraf ghani and abdullah

 منابع دیگر نیز به این روزنامه گفته‌اند، به دلیل اختلاف نظر میان آقای کریم خلیلی و سرور دانش، قرار است اسدالله سعادتی، نماینده‌ی مردم دایکندی در مجلس نمایندگان به عنوان نامزد معاونیت دوم ریاست جمهوری معرفی شود.

این منبع در ادامه افزوده است، گفتگو میان اشرف غنی و عبدالله عبدالله به منظور دستیابی به چنین توافقی از چند ماه به این‌سو جریان داشت است.

یکی از سخنگویان حکومت به روزنامه ۸‌صبح گفته است که اشرف غنی و عبدالله به توافقاتی در این زمینه نزدیک شده‌اند، و این دو مقام ارشد حکومت وحدت ملی بر سر مسایلی، چانه‌زنی می کنند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان