جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

از ممنوعیت ورود کلدار از مرز تورخم تا کمبود پول افغانی در بازارهای ننگرهار

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

مقام های محلی اعلام کرده اند که ورود کلدار از مرز تورخم به ننگرهار و عبور پول افغانی بیش از نیاز افراد از این مرز ممنوع شده است.

دفتر والی ننگرهار امروز یک‌شنبه(8جدی) به نقل از مسوولین شهرک مرکزی تورخم گفته است که ممنوعیت ورود کلدار از پاکستان به افغانستان روی دست گرفته شده و هم‌زمان با آن، به کسی اجازه داده نخواهد شد تا بیش از نیاز پول افغانی را با خود به پاکستان ببرد.

دفتر والی ننگرهار افزوده است که هم زمان با این شاه محمود میاخیل، والی این ولایت گفته است، کسانی که بیش از نیازشان پول افغانی به پاکستان انتقال دهند، قاچاق شمرده می شود و مجازات خواهند شد.

nangarhar

هم‌چنان مسوولان کمیساری تورخم گفته‌اند که به پولیس دستور صریح داده شده است که به هیچ کس اجازه انتقال کلدار به ننگرهار و قاچاق افغانی به پاکستان را ندهند.

پس از آغاز  کارزار منع استفاده از کلدار در ولایت ننگرهار امروز شماری از شهروندان ولایت ننگرهار در رابطع به کمبود پول افغانی در بازارهای ولایت ننگرهار دست به اعتراض زده و نیز شماری از مارکت ها مسدود شده است.

این در حالی است که بانک مرکزی اعلان کرده است که برای حمایت از کارزار منع استفاده اسعار خارجی نزدیک یک‌ونیم میلیارد بانک نوت های خرد را راهی بازارهای ولایت هایی کرده است که در آن کارزار منع اسعار خارجی راه اندازی شده اند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان