جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

ممکنه شما هم در اندازه شورت و سوتین دچار اشتباه شوید!

اندازه شورت و سوتین ترفندهای نظافت وسایل روزمره
خواندن 5 دقیقه
0
(0)

شما به عنوان یک خانم حتما برای یک بار هم که شده تجربه پوشیدن سوتین با سایز نامناسب داشته اید و می دانید که یک روز کامل یک سوتین تنگ را پوشیدن چه حسی دارد و یا برعکس بدفرمی لباس تان را با یک سوتین گشاد دیده اید و چقدر دچار استرس شده اید و حرص خورده اید در آن مجلس یا مهمانی که چرااا اینطور شده است من که در انتخاب سایزام دقت کرده ام؟!

دو راه وجود دارد:

راه اول: یک مجموعه ای از سوتین ها و لباس زیر زنانه تهیه کنید در اندازه های مختلف و هر کدام را با یک برش، تناسب و اندازه بخرید و برای مدتی بپوشید تا متوجه شوید در کدام سوتین احساس راحتی دارید! خب بسیار واضح است که این روش راه حلی اقتصادی نیست و البته سایز سینه بندها در بین برندهای مختلف تولید لباس زیر زنانه و شورت و سوتین کاملا متفاوت است.

به عنوان مثال شما در یک فروشگاه یک سوتین با اندازه کاپ C خریده اید اما در فروشگاه دیگر همان را با سایز کاپ D می بینید! (چقدر تفاوت وجود داره) مورد دیگر این است سوتین ها در زمان استفاده به دلیل شستن های زیاد تغییر سایز می دهند یا بزرگ و شل و وارفته می شوند و یا اینکه کوچک می شوند و به اصطلاح آب می روند.

خب سوال اینجاست بهترین راه حل برای رفع مشکل چیست؟ بهترین گزینه این است که شما اطلاعات کافی درباره انواع کاپ سوتین (اندازه گیری کاپ سوتین) داشته باشید و اندازه سینه بند خودتان را با اندازه گیری و استانداردهای ساده اندازه گیری بدست آورید. با این روش تناسب بین بندها سوتین و کاپ ها برقرار است.

روش اندازه گیری کاپ سوتین

برای برخی از خانم های جوان که تابحال با متر و پارچه ارتباطی نداشته اند و اصلا علاقه ای به کارهای خیاطی ندارند شاید این کار کمی حوصله بر باشد و آن ها را خسته و کسل کند، اما دانستن این نکته که این روش خیلی خوب جواب می دهد و مطمئن ترین راه حل است و دیگر با پوشیدن سوتین تنگ دچار عذاب نمی شوید به شما انگیزه می دهد که تا زمانی را برای پیدا کردن اندازه کاپ فنجان و دورکمرتان صرف کنید.

پیشنهاد ما این است که در گوشه ای قابل دسترس در دفترچه ای که به همراه دارید این اندازه ها را بنویسید تا هر وقت که به آنها برای خرید سوتین به خصوص خرید اینترنتی لباس زیر که این روزها بسیار باب شده است راحت باشید و در دسترس تان باشد.

خب شما برای این کار به مقدار کمی زیاد وقت و حوصلهJ و البته یک متر و یا هر نواری که با آن بتوان اندازه گیری کرد. کمی حوصله بخرج بدید تا بعد از آن از بدبختی و دردسر خرید سوتین آن هم با اندازه اشتباهی راحت شوید. به همین سادگی به همین خوشمزگی! J

یک حقیقت را می خواهم برایتان عنوان کنم شاید کمی ناامید کننده و استرس زا باشد اما زیاد به آن نیز توجه نکنید و آن را به عنوان واقعیت زنانگی و زن بودن بپذیرید و آن هم این است که سایز سینه ها در برخی شرایط ممکن است تغییر بکند مانند تغییرات هورمونی در روزهای پریودی، دوران بارداری و شیردهی و یا نواسانات وزنی کاهش/ افزایش وزن.

از کجا شروع کنم؟

برای شروع به دو تا عدد نیاز داریم اندازه های دور سینه و زیر سینه و عدد سوم از فرمول این دو تا عدد بدست می آید.

از مراحل زیر شروع کنید و قدم به قدم به همراه ما جلوتر بروید.

اندازه گیری سایز زیر سینه

  • قبل از شروع یک سوتین خیلی راحت و مناسب خودتان را بپوشید.
  • متر را زیر خط سینه و خط سوتین صاف قرار بدهید و متر را کاملا دور قفسه سینه بچرخانید و اندازه بزنید و بنویسید.
  • حواستان باشد که متر صاف باشد و جمع نشده باشد که ممکنه در اندازه درست اشتباه کنید.
  • متر را با دستتان نه بکشید و نه شل نگه دارید معمولی نگه دارید.
  • این را باید اول از همه عنوان می کردم تمام این مراحل را جلوی یک آینه قدی انجام دهید که خوب ببینید و متر را صاف نگه دارید و دور قفسه را کامل بچرخانید.

اندازه گیری سایز دور سینه

  • برای اینکار هم در ابتدا جلوی آینه قرار بگیرید و خوب تسلط داشته باشید.
  • باز هم سوتین راحت خودتان را بپوشید.
  • متر را قشنگ روبروی سینه و نوک سینه قرار دهید و متر را کامل یک دور بچرخانید در تصویر بخوبی مشاهده می کنید.
  • حواستان باشد که متر صاف باشد و از پشت جمع نشده باشد.

خوب اگر فکر می کنید ممکن است اشتباه کنید و برای انجام این کار تسلط نداشته باشید از یک فرد کمک بگیرید یک خیاط و یا شخصی که با متر و اندازه گیری آشنایی داشته باشد.

الان دو تا عدد داریم که یادداشت کرده اید حالا نوبت به اندازه گیری و محاسبه اندازه کاپ یا فنجان سوتین است.

اندازه شورت و سوتین

راهنمای اندازه گیری کاپ سوتین

فرمول اصلی این کار اینه فراموش نکنید: (باید یه کمی جمع و تفریق کنید مثل دوران مدرسه J)

اندازه کاپ سوتین = اندازه دور سینه – اندازه زیر سینه

ما برای راحتی کار شما در جدول زیر تمامی اندازه های کاپ سوتین را به سانتی متر تبدیل کردیم. کاپ سوتین غالبا با اینچ محاسبه می شود.

برخی از فروشگاه های اینترنتی لباس زیر زنانه و آنلاین شاپ ها برای راحتی کاربران و خریداران جدول راهنمای سایز را در هنگام انتخاب مدل شورت و سوتین و لباس زیر زنانه به کاربران نشان می دهند و حتی هستند برخی از فروشگاه ها مانند nilatan، دیجی استایل و لباس سکرت مشاوره آنلاین از طریق واتساپ دارند که می توانید بصورت چت یا تلفنی با کارشناسان صحبت کنید و سایز مناسب خودتان و یا کسی که می خواهید سوتین را برای او بخرید را انتخاب نمایید.

 

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان