جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات

شگفتی های چین: ۱۸ اتفاقی که فقط در چین رخ می دهد!

شگفتی‌های چین
خواندن 3 دقیقه
3.3
(3)

بسیاری از توریست‌ها وقتی از چین بازدید می‌کنند با خودشان می‌گویند کاش زودتر این کار را می‌کردیم! جاذبه اصلی چین ساکنان آن با سنت‌ها، اصول، و گاهی عادت‌های جالب و سرگرم‌کننده‌شان است. در این مقاله برخی از رویدادها و شگفتی‌های چین را به شما معرفی می‌کنیم.

۱. در چین می‌توانید در رقابت‌هایی شرکت کنید که مردم در حین غوطه‌ور شدن در استخری از فلفل چیلی تند باید آن‌ها را بخورند. امیدواریم جایزه این رقابت ارزشش را داشته باشد.

۲. از شگفتی های چین اینکه حمل ماهی در حفره‌های استخوان‌های ترقوه، یک ترند محبوب بین دختران چینی است تا نشان دهند چقدر لاغر هستند.

ماهی در استخوان ترقوه از شگفتی های چین

۳. آرایشگرها تا حد ممکن از تخیلات‌شان استفاده می‌کنند.

۴. اگر می‌خواهید استراحت کنید و آرامش بیابید لازم نیست به اسپا بروید. در هر گوشه و کناری می‌توانید یک ماساژور پیدا کنید.

۵. ورزش‌های گروهی در فضای باز به مردم چین کمک می‌کند روی فرم و متناسب بمانند.

۶. چین سلطان کالاهای تقلبی است و همیشه با خلاقیتش در این زمینه ما را شگفت‌زده می‌کند.

۷. اگر در چین مانیکور کنید تمام ناخن‌هایتان باید پرزرق و برق باشد.

۸. بعد از یک هفته کاری طولانی و سخت، بسیاری از چینی‌ها پیژامه می‌پوشند و تا شنبه آینده همین طور می مانند. به آن آخر هفته می‌گویند و شامل بیرون رفتن، خرید، و صرف شام در رستوران می‌شود.

۹. مردم چین همیشه یک فلاسک حاوی آب گرم با خودشان دارند. نوشیدن آب گرم به جلوگیری از بیماری‌ها کمک می‌کند. اگر مریض شدید هم آب بنوشید! نوشیدن آب گرم ۲۵ فایده برای سلامتی دارد.

۱۰. افراد خیلی کمی در چین به آسایش و راحتی اهمیت می‌دهند. شما می‌توانید یک بلیط بدون صندلی بخرید، حتی برای قطارهایی که مسافت طولانی را طی می‌کنند.

۱۱. از شگفتی های چین غذاهای خیابانی‌شان عجیب و غریب‌شان است. دوست دارید عقرب به سیخ کشیده بخورید؟

۱۲. لوبیا در فرهنگ چین به شدت مورد احترام است. بستنی تهیه شده از لوبیا تقریبا یک خوراکی ملی محسوب می‌شود.

۱۳. از شگفتی های چین واکنش مردم آن به بلوندهای چشم‌آبی است. در تصویر می‌بینید!

شگفتی های چین

۱۴. حتی یک اروپایی با موهای تیره هم در میان آن‌ها می‌تواند احساس ستاره بودن کند!

۱۵. ترافیک جاده‌ای در چین دنیای کاملا جدیدی با قوانین خودش است که خارجی‌ها نمی‌توانند از آن سر در بیاورند.

۱۶. بسیاری از ساکنان چین باید به خاطر هوای بسیار آلوده ماسک پزشکی به صورت بزنند. آن‌ها برای بهتر به نظر سیدن این ماسک‌ها را به یک اکسسوری بسیار شیک تبدیل کرده‌اند.

۱۷. داشتن دندان‌های نیش خون‌آشام مانند یک ترند عجیب و غریب است که بین آسیایی‌ها ار محبوبیت زیادی برخوردار است. اگر طبیعت نیش‌های بلند و تیزی به شما نداده است به سادگی می‌توانید با مراجعه به دندانپزشک آن را درست کنید. در تصویر اصلی دندان نیش برجسته را می‌بینید!

۱۸. آن‌ها در طول روز بسیار خسته می‌شوند و به همین دلیل به راحتی می‌توانند در هر جایی و هر زمانی به خواب بروند.

 

 

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.3 / 5. تعداد آرا: 3

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان