جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
7 بازدید

طرز تهیه سوپ کدو تنبل به روش کلاسیک

آنچه که در این مطلب میخوانید
سوپ کدو تنبل
خواندن 2 دقیقه
0
(0)

 

سوپ کدو تنبل همیشه یکی از سوپ های محبوب در فصل پاییز در غرب است. به ویژه در ایام برگزاری جشن هالووین بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. با روش های مختلف می توان این سوپ را درست کرد. اما یکی از روش های پر طرف دار، روش کلاسیک و ساده ای است که با زمان بسیار کم  این سوپ را می توان آماده کرد. سوپ کدو تنبل کلاسیک، غلیظ، خامه ای و پر طعم است که می توانید با استفاده از کدو حلوایی تازه سریع درست کنید.

مواد لازم:

1-کدو تنبل پوست کنده و خرد شده به تکه های بزرگ به مقدار لازم

2- پیاز و سیر

3- آب آب گوشت

4- شیر یا خامه

5-نمک، فلفل، پودر پاپریکا، زیره سبز، زردچوبه و گشنیز

کدو تنبل پوست کنده و خرده شده را به همراه پیاز، سیر، آب گوشت و مقداری آب را داخل قابله ریخته و یک ربع بگذارید بجوشد تا کدو حلوایی به خوبی نرم شود. سپس از مخلوط کن چوبی یا برقی استفاده کنید تا مواد به خوبی با هم مخلوط شود. سپس برای طعم دار کردن آن، نمک، فلفل، پودر پابریکا، زیره سبز و مقدار کمی زرد چوبه به آن اضافه کنید. دوباره بگذارید برای دقایقی کوتاه سوپ بجوشد.

در مرحله آخر به آن خامه یا مقداری شیر به دلخواه اضافه کنید. خامه یا شیر بیشتر برای طعم دار کردن و غلیظ شدن سوپ استفاده می شود. دوباره بگذارید سوپ با حرارت بسیار کم برای چند دقیقه بجوشد. زمانی که سوپ آماده شد، برای تزیین آن از مقداری خامه همزده شده و گشنیز خرد شده استفاده کنید.

چند نکته:

1-پیاز و سیر از مواد اصلی و طعم دهنده این سوپ است. پس باید حتما استفاده شود.

2- بهتر است مقداری آب آب گوشت به آن اضافه شود. مزه فوق العاده به آن می دهد.

3-برای سرو آن، حتما از نان داغ کره ای استفاده کنید. این سوپ با نان داغ کره ای فوق العاده خوشمزه است.

4- این سوپ کدو تنبل را می توانید به مدت چهار تا پنج روز در یخچال نگهداری کنید و از آن استفاده نمایید.

 

.

 

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان