جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
2 بازدید

تاریخ عرضه آیفون ۱۳: آیفون جدید به زودی عرضه می شود

خواندن 3 دقیقه
0
(0)

هنوز هیچ گزارش رسمی در مورد تاریخ عرضه آیفون ۱۳ منتشر نشده است، اما پیش بینی می‌شود که این اتفاق در ماه جاری روی بدهد.

خیلی هیجان زده نشوید، اما می‌توان تاریخ عرضه آیفون ۱۳ را حدس زد. پس از بررسی همه سرنخ ها و شایعات، انتظار می‌رود آیفون بعدی اپل، که گفته می شود آیفون ۱۳ نام دارد، به زودی برای رویداد پاییز (خزان) این غول فناوری در کنار اپل واچ ۷ و آیپاد ۳  حضور خواهد داشت. اما، به خاطر داشته باشید که ما هنوز هیچ اطلاعات رسمی از اپل نشنیده‌ایم.

رویداد آیفون 13 می تواند مانند سال گذشته و معرفی آیفون ۱۲ فقط آنلاین باشد. مارک گورمن از بلومبرگ در خبرنامه Power On خود در ماه جولای گفت که حدس می‌زند رویداد بعدی اپل کاملاً مجازی خواهد بود.

اپل در ابتدا گفته بود که همه کارکنان باید از سپتامبر سه روز در هفته در دفتر کار حاضر شوند. گورمن می‌گوید اگر اپل به بازه زمانی سپتامبر پایبند بود، یک رویداد حضوری آیفون ۱۳ “محتمل” بود. اما در حال حاضر، او انتظار یک رویداد آنلاین را دارد.

به گفته تحلیلگر، مینگ چی کو، اگرچه این رویداد ممکن است کاملا مجازی باشد، اما انتظار داریم که چهار نسخه از گوشی جدید را ببینیم: آیفون ۱۳، آیفون مینی ۱۳، آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ پرو مکس.

درواقع هیچ کس انتظار نداشت که آیفون ۱۳ به این زودی معرفی شود. به این ترتیب، چه زمانی اپل از گوشی بعدی خود رونمایی خواهد کرد؟ اپل هنوز به تاریخ رویداد آیفون 13 اشاره نکرده است. با این حال، بر اساس سابقه‌ای که از اپل سراغ داریم، می توانیم زمان وقوع رویدادهای آیفون این شرکت را پیش بینی کرده و بر اساس آن تاریخ عرضه آیفون ۱۳ را حدس بزنیم.

در حالی که بیماری همه گیر روند معمول سال 2020 را تغییر داد، و اولین رویداد سپتامبر در هشت سال بدون آیفون را  به دلیل تأخیر در تولید ایجاد کرد، اما کو پیش بینی می کند که 2021 شاهد بازگشت به روند معمول شرکت خواهد بود. گزارش 24 مارچ بر اساس اطلاعات زنجیره تامین به تاریخ عرضه آیفون 13 در اواخر سپتامبر نیز اشاره می کند. و یک گزارش در ماه اپریل از دیجی‌تایمز به منابع داخلی اشاره کرد که گفته بودند تولید تراشه های جدید این تلفن‌ها زودتر از موعد مقرر است، که باید عرضه نسخه جدید تلفن را در جدول زمانی آشنا و قبل از کووید قرار دهد.

اگر همه این موارد صحت داشته باشد، می توان انتظار داشت در رویدادی در ماه سپتامبر پذیرای آیفون ۱۳خواهیم بود.

دانیل ایوز، تحلیلگر ودبوش، در گزارشی فاش کرد که اپل در حال برنامه ریزی برای عرضه آیفون ۱۳ در “هفته سوم سپتامبر” است. و این به معنی فاصله زمانی بین دوشنبه 13 سپتامبر و جمعه 20 سپتامبر است.

اپل معمولاً روزهای سه شنبه یا چهارشنبه رویدادهای خود را برگزار می کند و تاریخ عرضه آیفون معمولاً یک هفته و نیم پس از معرفی دستگاه های جدید اپل تعیین می شود. اگر همه چیز به همین منوال پیش برود و  حق با ایوز باشد، آیفون ۱۳ ممکن است سه شنبه 14 سپتامبر یا چهارشنبه 15 سپتامبر عرضه شود.

با این حال، تا زمانی که اپل رویدادی را اعلام نکند و گوشی ها را به نمایش نگذارد، نمی دانیم که آیا این پیش بینی درست است یا نه. اما اگر می خواهید آیفون ۱۳ بخرید و هیجان دیدن آن را دارید، می توان گفت که حداقل فعلا جدول زمانی سپتامبر بسیار زیاد محتمل است!

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان