جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

انفجار ماین در بامیان؛ یک پولیس جان باخت

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

یک منبع امنیتی در بامیان که نمی خواهد هویت اش افشا شود می‌گوید شب گذشته در ساحه آشپشته ولسوالی کهمرد این ولایت در نتیجه انفجار ماین کارگذاری شده طالبان یک پولیس جان باخته و یک نیروی خیزش مردمی زخمی شده است.

آشپشته در مرز میان ولسوالی های تاله‌وبرفک بغلان و کهمرد بامیان است. جنگجویان طالب هرازگاهی از ولسوالی تاله‌وبرفک بر پاسگاه های نیروهای امنیتی در ساحه آشپشته حمله می‌کنند. نزدیک به یک ماه پیش نیز این جنگجویان با تصرف پاسگاه های نیروهای امنیتی در آشپشته ولسوالی های کهمرد و سیغان بامیان را نیز تصرف کرده بودند که این دو ولسوالی پس از چهار روز دوباره از سوی نیروهای امنیتی و خیزش مردمی از جنگجویان طالبان پس گرفته شدند.

در همین حال مسئولان مدیریت مبارزه با جرائم جنایی در فرماندهی پولیس بامیان تایید می‌کنند که پس از چاشت روز گذشته (شنبه، ۹اسد) در ساحه چمن ولسوالی یکه‌ولنگ۱ این ولایت، یک مرد پس از دعوای لفظی با ضربه داس از سوی یک مرد دیگر کشته شده است.

محمد موسی امامی مدیر مبارزه با جرم های جنایی فرماندهی پولیس بامیان می‌گوید که در پیوند با این رویداد دو تن از سوی پولیس بازداشت شده اند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان