جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

میلیونر مرموز ۲۸ میلیون دالر برای سفر به فضا پرداخت،‌ اما انصراف داد

خواندن 2 دقیقه
1
(1)

شرکت بلو اوریجین اعلام کرده است شخصی که 28 میلیون دالر برای پیوستن به جف بزوس در سفر به فضا پرداخت کرده است، به دلیل مشغله کاری قادر به انجام این کار نیست. ظاهرا این میلیونر ناشناس و ناشناخته زیادی سرش شلوغ است! اما سوال اینجاست: چه کار و مشغله‌ای مهم‌تر از فرصت سفر به فضا که بابتش ۲۸ میلیون دالر هم پول پرداخت شده است؟
به هر روی، به جای این میلیونر مرموز، الیور دیمن 18 ساله همراه جف بزوس خواهد بود. او جوان‌ترین فردی خواهد بود که تا کنون به فضا سفر کرده است. البته او تنها کسی نیست که در این سفر رکورد می زند! والی فانک نیز در این سفر با جف بزوس همراه خواهد بود، زنی ۸۲ ساله که مسن‌ترین فرد سفر کرده به فضا خواهد بود.
برادر جف بزوس، مارک نیز دیگر مسافر موشک نیو شپرد است.
شرکت بلو اوریجین بیش از یک ماه پیش اعلام کرد که حراج صندلی در این سفر به قیمت 28 میلیون دالر به پایان رسیده است. اما حتی با نزدیک شدن به زمان پرتاب نیز حاضر به گفتن برنده چه کسی شده است.
بلو اوریجین در اعلامیه جدید خود گفت که این شخص “فعلا ناشناس باقی خواهد ماند”.
این شرکت همچنین گفت: “او” به دلیل تداخل در برنامه ریزی، “پرواز در یک ماموریت جدید نیو شپرد را انتخاب کرده است.”
در مورد چگونگی انتخاب آقای دیمن به جای این میلیونر مرموز صحبت نشده است. همچنین مبلغی که وی برای بلیط خود پرداخت کرده است افشا نشده است.
اما گفته شده است که این سفر “یک آرزوی همیشگی را برای الیور محقق خواهد کرد”.
بلو اوریجین همچنین اعلام کرد که Club for the Future ، بخش غیر انتفاعی آن، که وظیفه توزیع پول حراج را دارد – ۱ میلیون دالر به 19 سازمان مختلف داده است، که در حال کار روی پروژه های حمایت از آینده زندگی و کار در فضا هستند.
باب اسمیت، مدیر عامل شرکت بلو اوریجین گفت: “ما از برنده حراج به دلیل حمایت گسترده‌اش از Club for the Future تشکر می‌کنیم و مفتخریم که الیور را در این سفر داریم. این آغاز عملیات تجاری برای نیو شپرد است و الیور نماینده نسل جدید مردم است که به ما در ساختن راهی برای رسیدن به فضا کمک خواهد کرد.”
این چهار نفر در تاریخ 20 جولای پرواز خواهند کرد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 1 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان