جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات

راز ساعت ۱۱:۱۱؛ آیا برای شما هم اتفاق افتاده است؟

راز ساعت ۱۱:۱۱
خواندن 4 دقیقه
3.8
(17)

فرشته‌ها، رهنمون های معنوی یا گاه حتی خودِ برتر ما دوست دارند به شیوه‌ّهای متفاوت با ما صحبت کنند، از قبیل پخش یک آهنگ تکراری اینجا و آنجا که ممکن است پیام خاصی برای‌تان داشته باشید، دیدن یک عبارت تکراری روی دیوار و وسط کتاب و در یک شبکه اجتماعی، یا حتی جلب توجه ما به ارقام تکراری مانند دیدن ساعت ۱۱: ۱۱. شاید چنین رویدادهایی در ابتدا برای‌تان پیش پا افتاده به نظر برسد، اما وقتی نگاه عمیق‌تری به آن بکنید، متوجه خواهید شد که یک پیام معنوی قدرتمند درون آن پنهان شده است. اما پیام و راز ساعت ۱۱:۱۱ چیست؟

ظاهرا در سال‌های اخیر آدم‌های بیشتری روی ساعت، روی علامت‌ها و پوستر‌ها و هر جای دیگری متوجه اعداد تکراری می‌شوند، که این فقط شواهد بیشتری ارائه می‌کند که در میزان هوشیاری و آگاهی آدم‌ها تغییری عظیم در حال وقوع است. این پدیده اساسا به این دلیل رخ می‌دهد که هم‌زمانی های عمیق و آن دسته از تغییرات کیهانی را به ما یادآوری کند که در طول این دوره‌ زیبا در این سیاره در حال رخ دادن است؛ به علاوه قرار است این پدیده توجه ما را به افکار و احساسات فعلی‌ مان معطوف کند. مقصود اصلی فرشته‌هایی که ما را از ۱۱: ۱۱ آگاه می‌کنند، این است که ما را نسبت به خودمان هوشیارتر کنند، و به ما یادآوری کنند همیشه حکمت و رهنمودی عظیم‌تر با ما هست که هر زمان احساس، ترس، گرفتاری یا درماندگی در وجودمان داشتیم به آن اتکا کنیم.

بنا به گفته‌ی یک مدیوم بین دنیای معنوی و دنیای انسانی به نام دُرین ویرچو، دیدن اعداد تکراری، به‌ویژه ۱۱: ۱۱ به این معنی است که تمرکز شما باید روی مثبت نگه‌داشتن افکارتان باشد، چون تمایلات‌تان فورا تحقق خواهد یافت. به جای توجه کردن به ترس‌های‌تان همه‌ی توجه‌تان را به چیزی معطوف کنید که به آن تمایل دارید، تا فرشته‌تان به پاداش دادن به شما ادامه بدهد.

هرچقدر ۱های بیش‌تری روی ساعت یا هر جای دیگری ببینید، پیوند بین شما و رهنمودهای معنوی یا فرشته‌ها قوی‌تر است. میلیون‌ها آدم در سراسر دنیا می‌توانند شهادت دهند اغلب اوقات این اعداد را می‌بینند، که این فقط نشان می‌دهد تعداد بیش‌تری از ما سفرمان را به سوی تبدیل شدن به آدم‌هایی روشنی‌بخش یا شفادهندگان این سیاره آغاز کرده‌ایم. از آن‌جا که سطح زمین در این اوضاع پرآشوب و اغتشاش است، انسان‌های زیادی فراخوانده شده‌اند تا صلح و آرامش را به این سیاره بازگردانند، و زمین‌مان را به بهشت حقیقی تبدیل کنند، بهشتی که در آن همه‌ی ما بتوانیم موفق و کامیاب باشیم و از تجربه‌ی انسان بودن لذت ببریم.

بنا بر تقویم مایا، چرخش دوران‌ها در ۲۱ دسامبر ۲۰۱۲ در ساعت ۱۱: ۱۱ دقیقه آغاز شده‌است، و یک عصر جدید را در سیاره‌مان رقم زده ‌است: یک تغییر واقعی از عصر تاریکی به دوران طلایی. یک چیز جالب دیگر درباره‌ راز ساعت ۱۱:۱۱ این است که حاصل جمع آنها ۴ می‌شود، که عدد تحول و دگرگونی نفس است. بسیاری از انسان‌های شفادهنده و رهبران معنوی روی زمین معنی و راز ساعت ۱۱: ۱۱ را این‌طور تفسیر می‌کنند که اساتید عروج‌ کرده به این سیاره بازگشته‌اند تا در این شفا یافتن عظیم ما را کمک کنند و سبب شوند که دوباره زمین را سر و سامان بدهیم.

همیشه و هر زمانی که دیدید یک عدد تکرار می‌شود، به‌طور خاص ۱۱: ۱۱، فرشته‌های‌تان می‌خواهند شما بدانید که در مسیر درست هستید، و اینکه آنها در همه‌ی سختی‌ها از شما محافظت می‌کنند. در طول این دوره، باید به جای تسلیم شدن در برابر منفی‌بافی و آشفتگی اطراف‌مان، به خودمان مسلط شویم. ما به خاطر عدم کنترل بر خویشتن چنین دنیایی ساخته‌ایم، برای همین اکنون اساتید به ما یادآوری کرده‌اند که باید قدرت درون‌مان را اصلاح کنیم و دوباره یاد بگیریم به خودمان مسلط شویم و یاد بگیریم با همه‌ی موجودات این سیاره هم‌زیستی درست داشته ‌باشیم.

با وجود تمام چیزهایی که ممکن است در اطراف‌تان شاهد جریان‌شان باشید، این دوره روی زمین خیلی هیجان‌انگیز است. زمانی که شفا یافتن عظیم و تحول آشکار می‌شود، تغییرات کوچک خیلی زود به تغییرات بزرگ‌تر می‌انجامد، چون کم کم پرده بالا می‌رود و آدم‌های بیشتری به وحدانیت وجود ما آگاه می‌شوند. شاید در حال‌ حاضر دشوار به نظر برسد، اما همچنان به این فرشته‌ها اعتماد داشته‌ باشید، و بدانید که آنها مصلحت شما را می‌خواهند.

به قدرت دنیا اعتماد کنید تا کمک‌تان کند شفا بگیرید، و هر وقت متوجه ۱۱: ۱۱ شدید، افکارتان را بررسی کنید و مطمئن شوید ارتعاش ذهنی‌تان با چیزی که می‌خواهید در واقعیت فیزیکی ببینید مطابقت دارد.

و اما راز ساعت ۱۱:۱۱ به طور خلاصه: شما در مسیر درست قرار دارید و روح خودتان، راهنماهای روحی و جهان به شما کمک می‌کنند تا آگاهانه رشد کنید. توجه کنید، آگاه و هوشیار باشید و به یاد داشته باشید که در لحظه فعلی متعادل و معقول بمانید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.8 / 5. تعداد آرا: 17

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان