۱۶ ترفند زیبایی ساده که زندگی هر زنی را راحت‌تر می‌کند

توسطتحریریه خبرنامه

تیر ۲, ۱۴۰۰ به روز رسانی : تیر ۲, ۱۴۰۰

همه زن‌ها می‌دانند که مراقبت از خود و زیبا و باوقار به نظر رسیدن نیازمند صرف وقت و تلاش زیاد است.  در اینجا ۱۷ ترفند زیبایی ساده و هوشمندانه را معرفی می‌کنیم که به صرفه‌جویی در وقت شما کمک می‌کند.

۱. جایگزینی برای ژل ابروها

به جای استفاده از ژل ابرو، از مقداری اسپری معمولی حالت‌دهنده مو استفاده کنید. کمی اسپری را روی شانه یا برس مخصوص ابرو بپاشید و بلافاصله ابروهایتان را با آن مرتب کنید.

۲. سفید کردن ناخن‌ها

ناخن‌های شما ممکن است به تدریج حالت زردی به خود بگیرد. برای آن‌که تمیز و سفید به نظر برسند، پدهای پنبه‌ای را به آب لیمو آغشته کنید و دور ناخن‌هایتان بپیچید و بعد روی آن‌ها را با فویل بپوشانید. اجازه دهید ۱۰-۱۵ دقیقه بماند و بعد آن‌ها را بردارید.

۳. به یاد داشتن تاریخ انقضای محصولات

بیشتر اوقات شرکت‌ها از این نماد استفاده می‌کنند تا نشان دهند پس از باز کردن یک محصول تا چه زمانی می‌توانید از آن استفاده کنید. برای فراموش نکردن آن، تاریخ باز کردن محصول را با ماژیک روی بطری بنویسید.

۴. کمک اورژانسی برای یک ناخن شکسته

یک چای کیسه‌ای معمولی به حل این مشکل کمک می‌کند. چای داخل کیسه را خالی کنید و تکه‌ای از آن را به اندازه ناخن‌تان ببرید. آن را روی ناحیه‌ای از ناخن که شکسته است بچسبانید و اضافات آن را برش دهید. حالا با استفاده از یک سوهان به آن شکل بدهید و با لایه‌ای از لاک بپوشانید.

۵. قطره‌های چشم برای ریمل خشک شده

برای جان دوباره بخشیدن به یک ریمل خشک، از قطره‌های چشم یا مایع نگهدارنده لنز‌های تماسی استفاده کنید. چند قطره به تیوب ریمل اضافه کنید، آن را ببندید و چند بار تکان دهید. حالا باید به خوبی یک ریمل نو باشد!

مطلب مرتبط: ۷ فایده شگفت انگیز یخ برای سلامتی

۶. تمیز کردن اتو و فرکننده مو

برای تمیز کردن اتو یا فرکننده مو،‌ مقداری جوش شیرین و هیدروژن پراکساید را با هم ترکیب کنید و با استفاده از یک دستمال نرم سطح آن‌ها را پاک کنید. بعد دوباره با یک دستمال کاملا خشک آن‌ها را پاک کنید.

۷. برای ظاهر مات دادن به رژ لب از رژ گونه استفاده کنید

برای آن‌که یک ظاهر مات و لوکس به لب‌هایتان بدهید، از رژ گونه استفاده کنید. فقط حواستان باشد که رنگ درستی را انتخاب کنید.

۸. مانیکور بی‌نقص

قبل از لاک زدن، مقداری بالم لب یا وازلین را به دور ناخن‌هایتان بزنید. این کار از رنگی شدن پوست اطراف آن جلوگیری می‌کند – به راحتی با یک برس یا گوش پاک‌کن می‌توانید آن‌ها را بردارید. این هم یک مانیکور بی عیب و نقص!

۹. در هنگام سفر از لوازم آرایش‌تان محافظت کنید

برای آن‌که مطمئن شوید کرم‌پودر، رژ گونه، و سایه چشم‌تان هنگام سفر ترک برنمی‌دارد، یک پد پنبه‌ای روی آن‌ها قرار دهید.

۱۰. بشقابی برای شستن برس‌ها

برای شستن سریع‌تر و بهتر برس‌های آرایشی، یک بشقاب مخصوص برای آن‌ها بسازید. یک بشقاب یک‌بار مصرف بردارید و با استفاده از چسب داغ طرح‌هایی روی آن بزنید. پس از خشک شدن چسب، مقداری آب و شامپو را با هم مخلوط کنید و برس‌ها را به کف ظرف بمالید تا وقتی که آب ریخته‌شده از آن‌ها شفاف و تمیز می‌شود. در نهایت برس‌ها را در آب تمیز آبکشی کنید.

۱۱. ترفند زیبایی ساده؛ ترفندی برای خط چشم خشک شده

اگر خط چشم‌تان خشک شده است، کافیست سر برس‌مانند آن را بردارید و بچرخانید. می‌توانید از انتهای دیگر آن استفاده کنید که مثل یک خط چشم نو کار می‌کند.

۱۲. روغن بچه به جای کف برای اصلاح کردن

این ترفند ساده می‌تواند به جلوگیری از سوزش و تحریک کمک کند، بعلاوه پوست‌تان را هم بهتر مرطوب می‌کند.

مطلب مرتبط:  ۹ ترفند زیبایی که مدل ها نمی خواهند شما بدانید

۱۳. مایعی برای غوطه‌ور کردن پاها

 برای داشتن پاهایی نرم و صاف آن‌ها را در ترکیب زیر بشویید:

  • ۲ فنجان آب گرم
  • ۱ فنجان سرکه
  • ۱ فنجان دهانشویه

۱۴. از دست الکتریسیته مو خلاص شوید

با سرد شدن هوا، مشکل الکتریسیته مو شدت می‌گیرد. برای خلاصی از آن و صاف شدن موها، کافیست از ورق‌های خشک‌کن معمولی استفاده کنید. آن‌ها را در تمام طول موهایتان عبور دهید.

۱۵. یک ترفند عالی برای رژ لب

بعد از استفاده از رژ لب، برای لحظه‌ای انگشت‌تان را بمکید. با این کار رژ لب اضافه روی انگشت‌تان جا می‌ماند و دیگر به دندان‌هایتان نمیچسبد.

۱۶. ترفندهای عجیب برای پوست و سفر

 برای رفع جوش‌های چرکی با یک گیره مویی باریک، سر جوش را در مرکز سر گرد آن بگذارید و به آرامی رو به پایین فشار دهید تا وقتی که می‌ترکد.

برای نگهداری تیغ اصلاح خود از یک گیره کاغذ بزرگ استفاده کنید تا وقتی در کیفتان دنبال آن می‌گردید دست خود را نبرید!

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *