عدد شانس شما چیست؟ خودتان محاسبه کنید!

توسطتحریریه خبرنامه

اردیبهشت ۲۹, ۱۴۰۰ به روز رسانی : اردیبهشت ۳۰, ۱۴۰۰

ریاضیدانان به ما می‌گویند که اعداد زبان جهان هستند. متخصصان عدد شناسی یا علم الاعداد تا جایی پیش می‌روند که می‌گویند اعداد در زندگی شما می‌توانند مشخص کنند شما چه کسی هستید و چه کاری باید انجام بدهید.

شاید در این زمینه عدد شانس به گوش شما رسیده باشد! چنانچه احتمالا بسیاری از شما می‌دانید، عدد شانس می‌تواند حقایق زیادی را در مورد شخصیت ما برملا کند؛ و نکته جذاب و مثبت این است که شما به راحتی می‌توانید این عدد را از روی سال تولدتان محاسبه کنید!‌

اما این عدد چه کاربردهایی دارد و معنا و مفهوم آن برای ما چیست؟ این مقاله را بخوانید تا هم بتوانید عدد شانس‌تان را پیدا کنید و هم معنی‌اش را بفهمید! به علاوه خواهید فهمید که با کدام دسته از آدم‌های سازگاری بیشتری دارید.

شیوه محاسبه عدد شانس

به منظور به‌ دست آوردنِ عدد شانس، خیلی ساده تمامِ ارقام تاریخ تولدتان را با هم جمع کنید، و رقم‌های عدد به دست آمده را نیز با هم جمع کنید تا اینکه یک عدد بین ۱ تا ۹ حاصل شود.

 به مثال زیر توجه کنید.

به عنوان مثال، در صورتی که تاریخ تولد شما ۱۰/۰۲/۱۳۶۳ باشد، باید به این شکل همه ارقام را با هم جمع ببندید تا به عدد شانس خودتان برسید.

۰+۱+۲+۰+۳+۶+۳+۱ = ۱۶

در مرحله بعد باید ۱ را نیز با ۶ جمع کنید. در این صورت عددی که به ‌دست می‌آید، عدد ۷ است. و در نتیجه عدد شانس شما ۷ است!‌

حالا که عدد شانس‌تان را به‌دست آوردید، می‌رسیم به اینکه این عدد چه چیزهایی از شخصیت شما می‌گوید؟ ادامه این نوشتار را بخوانید تا شخصیت‌تان را بیشتر بشناسید.

عدد شانس و شخصیت

۱. عدد یک نشان می‌دهد که شما از همان بدو تولد یک رهبر بوده‌اید. شباهت‌های زیادی با آدم‌هایی دارید که عدد شانس‌شان ۴ یا ۹ است. شما در غالب مواقع خودتان را بیش از اندازه خسته می‌کنید، و برای ایجاد روابطِ مستحکم و طولانی وقت زیادی صرف می‌کنید، ولی خوش‌بختانه به سرعت می‌توانید قدرت‌تان را بازیابید. در این راستا و با این ویژگی که شما دارید، بد نیست ویژگی های یک رهبر خوب را هم بدانید!

۲. و عدد ۲:   شما از شرایط‌تان راضی هستید و زندگی آرامی را سپری می‌کنید و در پول درآوردن هم بسیار خوش‌شانس هستید. شریک عاطفی مورد علاقه‌تان باید حتما احساساتی و مهربان باشد. آدم‌هایی که عدد شانس‌شان ۲ است، آدم‌های حساسی هستند. اغلب می‌توانید با آدم‌هایی که عدد شانس‌شان ۷ یا ۹ باشد، سازگاری بیش‌تری داشته باشید.

۳. شما یک فرد کمال‌گرا هستید. مهم‌ترین موضوع برای شما روابط دوستی‌تان است که حتی از ایجاد رابطه‌ی جنسی هم برای‌تان مهم‌تر است. یک آدمِ جدی هستید و به همین دلیل زندگی‌تان تا حدود زیادی خالی از شوخی و سرگرمی است. اغلب با آدم‌هایی که عدد شانس‌شان ۵ یا ۶ است، سازگاریِ بیش‌تری دارید.

۴. و اما ویژگی‌های کسانی که عدد شانس ۴ دارند. شما علی‌رغم ظاهر سردتان، خصوصیت مثبتی دارید و آن این است که بسیار مهربان هستید. گاهی اوقات در یک رابطه‌ی دوستی حسود و تمامیت‌خواه می‌شوید، ولی به شکل غیرقابل منتظره‌ای می‌توانید بخشنده و سخاوتمند باشید. با آدم‌هایی با عدد شانس ۱ یا ۸ بیش‌ترین سازگاری را دارید.

۵. شما فردی بسیار مهربان و دوست‌داشتنی و فوق‌العاده شوخ‌طبع هستید. با آدم‌هایی که عدد شانس‌شان ۵ یا ۳ است به خوبی سازگار می‌شوید.

۶. واقعیت این است که شما  ذاتا آدم حسودی هستید، ولی خوش‌بختانه از لحاظ عشقی و عاطفی، زندگیِ ثابت و پایداری دارید. هر شخصی که عدد شانس‌اش ۶ باشد، از لحاظ بدنی بسیار فعال و پرانرژی است و هر چیزی را بخواهد، برای‌اش فوق‌العاده تلاش می‌کند. با آدم‌هایی که عدد شانس‌شان ۲ یا ۳ است، بسیار سازگار هستید.

۷. شمایی که عدد شانس ۷ دارید در مورد همه‌ی آدم‌های اطراف‌تان احساس همدردی و دلسوزی می‌کنید. آدم بسیار منظمی هستید و دوست دارید همه چیز دقیقا سرِ جایِ خودش قرار بگیرد. آدم‌هایی با عدد شانس ۴ یا ۶ بیش‌ترین سازگاری را با شما دارند.

۸. شما فرد باوفایی هستید و از این رو از نظر عشق و عاطفه، زندگیِ پایداری خواهید داشت. آدم‌هایی که عدد شانس‌شان ۸ است، عاشق مهمانی‌های لوکس و تجملی هستند. گاهی اوقات در بحث و جدل‌هایی که فکر می‌کنید حق با شما است، حسود و تمامیت‌خواه می‌شوید.

۹. عدد شانس ۹ نشان می‌دهد که شما یک آدم خلاق و پر از تخیل و عاشق چیزهای رنگارنگ هستید. در موارد عاطفی، کنترل‌تان را به قلب‌تان می‌دهید و بسیار حساس می‌شوید. با آدم‌هایی که عدد شانس‌شان ۱ یا ۹ است، بسیار سازگار هستید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 2.7 / 5. تعداد آرا: 11

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *