جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
17 بازدید

۴ ماسک فوق العاده موثر و ساده برای برای زیبا شدن پوست صورت!

خواندن 2 دقیقه
1.5
(2)

کیست که داشتن پوست درخشان و پرطراوت را دوست نداشته باشد. پوست زیبا آرزوی هر کسی است و البته محصولات متفاوت زیادی برای اواع پوست در بازار یافت می‌شود. با این حال استفاده از مواد طبیعی برای زیبا شدن پوست صورت نیز این مزیت را دارد که هزینه کمتری را می‌طلبد و در عین حال مواد طبیعی عاریازعوارض جانبی هستند. در این نوشتار چند دستورالعمل ساده و ارزان برای تهیه ماسک صورت برای‌تان آماده کرده‌ایم که کمک‌تان می‌کنند، پوستی جوان، زیبا و بدون عیب و نقص داشته باشید!

۱. ماسک موثر برای از بین بردن موهای زائد صورت

* مواد لازم:

– 10 گرم آب لیمو

– 1 فنجان آب

– 30 گرم آرد (ترجیحاً آرد نخود)

* طرز تهیه و استفاده:

همه مواد را مخلوط کنید تا خمیر صاف و یک دستی به دست آورید. خمیر حاصل را روی صورت‌تان بمالید. اجازه بدهید خمیر حدود 15 دقیقه بماند تا خشک شود و سپس آن را پاک کنید. خیلی ساده، در حالی که در جهت رشد مو محکم فشار وارد می‌کنید، مخلوط را با یک حوله بردارید.

۲. ماسک ضد پیری لیمو و آسپرین

* مواد لازم:

– 3 قرص آسپرین

– آب لیمو (3 قاشق غذاخوری)

* طرز تهیه و استفاده:

قرص‌های آسپرین را در آب لیمو حل کرده و مخلوط کنید تا خمیر آماده شود. صورت‌تان را بشویید، سپس خمیر را روی پوست پخش کنید و اجازه بدهید 10 دقیقه بماند. وقتی ۱۰ دقیقه گذشت، ماسک را با استفاده از مقدار زیادی آب ولرم شستشو دهید.

۳. ماسک ماست، عسل و آسپرین، احیا کننده پوست صورت

 * مواد لازم:

– 5 قرص آسپرین

– 1 قاشق غذاخوری ماست

– نصف قاشق غذاخوری عسل

* طرز تهیه و استفاده:

قرص‌های آسپرین را خرد کرده و آن را کاملاً با سایر مواد مخلوط کنید. برای استفاده موثر از ماسک، ابتدا باید پارچه‌ای آغشته به آب گرم را روی صورت خود قرار دهید تا منافذ پوست باز شود. بعد از خشک شدن صورت، ترکیب حاصل را روی پوست بمالید و بگذارید 30 دقیقه بماند. بعد از گذشت این مدت، ماسک را با استفاده از آب ولرم بشویید.

۴. ماسک لایه‌بردار پوست برای زیبا شدن پوست صورت

 مواد لازم:

– ۳ قرص آسپرین

– 3 قاشق غذاخوری آب ولرم

* طرز تهیه و استفاده:

آسپرین را در آب حل کنید تا خمیر ایجاد شود. این خمیر را روی صورت تمیزتان بمالید و بگذارید 10 دقیقه بماند. سپس آن را با آب بشویید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 1.5 / 5. تعداد آرا: 2

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان