صحبت های ایلان ماسک در برنامه SNL؛ از سقوط قیمت دوج کوین تا هدیه‌ی روز مادر

توسطتحریریه خبرنامه

اردیبهشت ۱۹, ۱۴۰۰ به روز رسانی : اردیبهشت ۱۹, ۱۴۰۰

کارآفرین نابغه، ایلان ماسک، که مدت زیادی است برای کسب عنوان ثروتمندترین مرد جهان در رقابت با جف بزوس است، ماه‌هاست که علاوه بر تسلا و اسپیس ایکس به دنیای ارزهای دیجیتال و به خصوص دوج کوین علاقمند شده است. در این نوشتار با ما همراه باشید تا از صحبت های ایلان ماسک در برنامه SNL باخیر شوید!

چندین ماه است که مدیرعامل تسلا و اسپیس ایکس حاشیه‌های زیادی در دنیای رمزارزها به پا کرده و با حمایت از دوج کوین عامل پامپ چندباره‌ی این ارز شده است. پس از اتفاقات جالب این چند ماه وی امروز یکشنبه ۱۹ ثور‌‌ (اردیبهشت) میزبان برنامه Saturday Night Live بود و سرمایه گذاران و تریدرهای حوزه‌ی رمز ارز و بسیاری از مردم جهان منتظر شنیدن صحبت های ایلان ماسک در برنامه SNL بودند و حدس می‌زدند با شروع این برنامه قیمت رمزارز دوج  یا دوج کوین به اوج برسد. اگر می خواهید بدانید چه اتفاقی در این برنامه و بعد هم برای دوج افتاد و دنیا چه واکنش هایی به این برنامه نشان داد ادامه مقاله را از دست ندهید.

ایلان ماسک در  برنامه SNL

می‌دانم که گاهی اوقات چیزهای عجیب و غریب می‌گویم یا پست می‌کنم. اما این فقط نحوه کارکرد مغز من است! من ماشین های الکتریکی را دوباره اختراع کردم و مردم را با یک کشتی موشکی به مریخ می‌فرستم. آیا فکر می‌کنید که باید آدم نرمالی باشم؟

حضور مادر ایلان در برنامه
حضور مادر ایلان در برنامه

می ماسک، مادر ایلان ماسک، نیز به مناسبت روز مادر، در این برنامه حضور داشت.

او خطاب به پسرش گفت:

در مورد هدیه روز مادر بسیار هیجان زده هستم. بااین حال امیدوارم این هدیه دوج کوین نباشد!

ماسک هم در پاسخ مادرش گفت:

البته که هست!

دوج فادر کیست؟
دوج فادر کیست؟

هفته گذشته هم ایلان ماسک در ویکند آپدیت به مایکل چی مجری برنامه گفت، نام مستعار او “دوج فادر” است. و کلمه دوج فادر را توییت کرد! و  بلافاصله پس از این توییت قیمت دوج کوین ۱۰ درصد افزایش یافت.

رشد دوج کوین

از ابتدای سال میلادی جاری دوج کوین ۱۳۰ درصد رشد داشته است و همین افزایش ارزش سبب شده تا چندین فروشگاه دوج کوین را برای پرداخت بپذیرند. از هفته گذشته تا امروز قبل از شروع برنامه SNL ارزش دوج کوین ۷۳ درصد رشد داشته است اما قیمت آن بعد از شروع برنامه بیش از ۲۰ درصد کاهش پیدا کرد.

دارون روول نیز که ارز دوج کوین را زیر نظر داشت در توییتر اعلام کرد که در طول برنامه  Saturday Night Live  ارزش بازار این رمز ارز ۳۰ میلیار دالر کاهش داشته است. معلوم نیست این کاهش ارزش چه تاثیری بر دارایی ایلان ماسک که به عنوان یکی از ثروتمندان دنیا معرفی شده است بگذارد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *