۱۰ شهر ناجور که قطعا نمی خواهید در آنها زندگی یا به آنها سفر کنید

توسطتحریریه خبرنامه

فروردین ۲۹, ۱۴۰۰ به روز رسانی : اردیبهشت ۱, ۱۴۰۰

قصد مهاجرت دارید؟ در این نوشتار ده شهر وجود دارند که قطعا نمی‌خواهید به آن‌ها نقل مکان کنید. چهار مورد از این شهرها که بسیار هم مشهور هستند، به خصوص اگر اخبار تماشا می‌کنید.

بقیه بر اساس اقتصاد، سیستم مدرسه، دستمزد پایین، قیمت پایین خانه و نرخ بالای جرم انتخاب شدند. از این‌که چه شهرهایی در این فهرست قرار دارند و کدام‌ها بخشی از آن نیستند، تعجب خواهید کرد.

به احتمال زیاد شماره های 6 و 9 از این ۱۰ شهر ناجور در لیست شما قرار نمی‌گیرند. و اگر هم قرار گرفته‌اند شاید بهتر باشد تجدید نظر کنید!

۱. ممفیس، تنسی

ممفیس، تنسی، شهری که عمارت الویس پریسلی، گریسلند در آن قرار گرفته‌است. این شهر قلب راک اند رول، سول و بلوز بود. اگر موسیقی را دوست دارید، چیزهای زیادی برای دیدن در این شهر وجود دارد.

از آن‌جایی که قیمت خانه بر اساس تقاضا است، هرچه قیمت‌ها پایین‌تر باشد، تقاضا کم‌تر می‌شود. قیمت متوسط یک ​​خانه در ممفیس 93،700 دالر و نرخ بیکاری 11.3٪ است، بنابراین تامین هزینه‌ی یکی از این خانه‌های ارزان قیمت دشوار است.

بنا بر گزارشات FBI، این شهر  به لحاظ جرم و جنایت رتبه نهم را در ایالات متحده دارد.

Memphis

۲. جکسون، میسوری

جکسون، میسوری در بخش کاپ گیراردو واقع شده است. قیمت متوسط ​​خانه در این شهر 89.500 دالر و نرخ بیکاری 12.8٪ است. درآمد متوسط نیز ​​تقریباً 54000 دالر است. جکسون کوچک به لحاظ میزان ارتکاب جرم و جنایت رتبه ۵۲ را در آمریکا دارد. یک جستجوی مختصر در TripAdvisor یک لیست کاملاً کوتاه از جاهای دیدنی جکسون ارائه می‌دهد.

به لحاظ تحصیلی، جکسون در مقایسه با میانگین ایالات متحده هزینه‌ی کم‌تری را در بر دارد. بسیاری از حقوق‌ها برای همان شغل پایین‌تر از میانگین ایالات متحده است.

jackson

۳. دیتون، اوهایو

دیتون، اوهایو نیز به عنوان یک شهر ناجور که به درد زندگی نمی‌خورد در این فهرست قرار گرفته‌است. با ​​قیمت مسکنِ به طور متوسط ​​66600 دالر، نرخ بیکاری 13.3٪ و 3مین درآمد متوسطِ پایین ​​ ​​(28،745 دالر) جرم و جنایت زیادی در این شهر وجود دارد.

درآمد متوسط ​​یعنی بسیاری از مردم در خط فقر یا پایین‌تر از خط فقر زندگی می‌کنند. دیتون به لحاظ ارتکاب جرم و جنایت رتبه ۳۴ را در آمریکا دارد.

dayton Ohio

۴. دیترویت، میشیگان

خانه سازندگان خودرو و مو-تاون و دیترویت، میشیگان زمانی شهری مرفه و پررونق بود. اما در حال حاضر، در بین بدترین شهرها قرار دارد. ارزش متوسط ​​ 41000 دالری خانه در دیترویت، این شهر را در بدترین رتبه قرار می‌دهد. نرخ بیکاری 22.1٪ نیز این شهر را در میان بدترین‌ها قرار داده‌است. درآمد متوسط ​​26249 دالر بسیاری از افراد را در خط فقر یا زیر آن قرار می‌دهد.

دیترویت بعد از سن لوئیز و بالتیمور در رتبه سوم جرم و جنایت قرار دارد. از نظر بهداشتی، ساکنان دیتریوت دومین خطر فشار خون بالا (فشار خون) را در ایالات متحده (دقیقاً بعد از ممفیس …) دارند.

detroit

۵. طرابلس، لیبی

طرابلس در لیبی زمانی یک شهر جهانی بود. طرابلس که در قرن هفتم قبل از میلاد ساخته شده، تاریخی بسیار طولانی دارد. متأسفانه، این شهر نیز به لطف افراط‌گرایان مسلمان یک جنگ فعال دارد.

وزارت امور خارجه آمریکا لیبی را به عنوان یکی از کشورهایی که نباید به آن‌ها سفر کنید دسته‌بندی کرده‌است. این شهر خطرات جدی برای شهروندان آمریکایی از چهار گروه مختلف تروریستی که به طور کلی روی غربی‌ها و به ویژه آمریکایی‌ها متمرکز شده‌اند، دارد. سطح دزدی دریایی نیز در آن، در حال افزایش است.

tripoli

۶. سن برناردینو، کالیفرنیا

سن برناردینو، کالیفرنیا در شرق LA است. متاسفانه این شهر هم در میان فهرست شهرهای نامناسب برای زندگی قرار می‌گیرد. قیمت مسکن 176.800 دالر است (به هر حال در کالیفرنیا است) و نرخ اشتغال 14.7٪ دارد و بنابراین رتبه هفتم را در میان بدترین شهرها دارد. میزان جرم در این شهر بسیار زیاد است.

رتبه‌بندی آمریکا بر اساس جرم و جنایت 31.1 است، و سان برناردینو نرخ 80.6 را دارد. جرم علیه اموال در این شهر 56.2، در مقایسه با رتبه 38.1 ایالات متحده است. هزینه تحصیل برای هر دانش‌آموز در سن برناردینو پایین‌تر از میانگین ایالات متحده است.

san bernardino

۷. کلیولند، اوهایو

کلیولند شهر ناجور بعدی در فهرست بدترین شهرها برای زندگی است. ارزش متوسط خانه در این شهر ​​67000 دالر (رتبه سوم بین بدترین‌ها) و نرخ بیکاری نیز 17.3٪ است که این هم رتبه سوم را در میان بدترین‌ها می‌گیرد.

کلیولند به لحاظ نرخ جرم و جنایات رتبه سیزدهم را دارد. جرائم خشونت‌آمیز در ایالات متحده 31.1 است و کلیولند با کسب نرخ 91.6 از 100، یکی از خشن‌ترین شهرها است. در این شهر، نرخ جرائم علیه اموال دو برابر میانگین ایالات متحده است.

cleveland

۸. لاگوس، نیجریه

لاگوس، نیجریه بزرگترین شهر در تمام قاره آفریقا است و سریع‌ترین رشد را در جهان دارد. همین دو دلیل برای قرار گرفتن لاگوس در این فهرست کافی است، با این حال موارد دیگری نیز وجود دارد. بوکوحرام، گروهی از افراط گرایان مسلمان، غالباً سبب می‌شوند که اسم لاگوس را در خبرها بشنویم.

وزارت امور خارجه آمریکا لاگوس را به عنوان شهری ذکر می‌کند که سفر به آن نیازمند بررسی زیادی است. آنها هم اقدامات تروریستی و هم جنایات خشونت‌آمیز را دلایل خوبی برای عدم بازدید و زندگی در لاگوس ذکر کرده‌اند.

logas

۹. براونزویل، تگزاس

براونزویل، تگزاس، هم در فهرست هولناک‌ترین شهرها برای زندگی قرار می‌گیرد، نه به دلیل پایین بودن ارزش خانه (در میان بدترین‌ها رتبه نهم را دارد)، و نرخ بیکاری متوسط ​​(9.4٪)، یا درآمد ​​متوسط ​​(34.255 دالر)، بلکه در واقع این شهر کسالت‌بار است.

تابستان‌ها طولانی، گرم و مرطوب است. زمستان‌های خنک، خشک و باد و باران دارد و در بیشتر سال هوا ابری است. اگر بتوانید آب و هوا را تحمل کنید، این شهر نزدیک خلیج مکزیک و دارای فعالیت‌های فضای باز زیادی است.

۱۰. توسان، آریزونا

قیمت متوسط ​​خانه (در میان بدترین‌ها رتبه ۵۱ را دارد) در توسان، آریزونا پایین است و نرخ بیکاری در آن بالاتر از میانگین است. این شهر همچنین به لحاظ نرخ جرم و جنایت دارای رتبه پانزدهم در میان شهرهای آمریکا است. جرائم خشونت‌آمیز توسان تقریباً دو برابر میانگین ایالات متحده است، در حالی که جرم علیه اموال دو و نیم برابر بیش‌تر است.

از آن‌جایی که توسان در قلب صحرای سونوران قرار دارد، در تابستان گرم و در زمستان معتدل است. متوسط ​​حقوق هر شغل در توسان نسبت به میانگین ایالات متحده پایین است.

خوب، این هم از فهرست ۱۰ شهر که قطعاً نمی‌خواهید در آن‌ها زندگی کنید. عموماً همه این مناطق جرم یا خشونت زیاد دارند و به لحاظ آموزشی و تحصیلات در جایگاه پایینی قرار می‌گیرند. در این شهرها قیمت خانه بسیار ارزان به نظر می‌رسد، اما در واقع درآمد ​​متوسط شهروندان پایین است و به این ترتیب خرید خانه برای‌شان دشوار می‌شود. بسیاری از این مناطق دارای آب و هوای بدی هستند، از گرم تا مرطوب و از سرد تا حدی که اصلا من چرا این‌جا زندگی می‌کنم؟

شاید بازدید از این شهرها جالب باشد (البته شاید حتی بازدید از آن‌ها هم جالب نباشد)، اما احتمالا بعد از سر زدن به آن‌ها دوست دارید هرچه سریع‌تر به خانه برگردید!

Tucson downtown skyline and aerial overview (including the University of Arizona) w/ Catalina Mountains at dusk.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3 / 5. تعداد آرا: 4

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *